SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2019)

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av palmen, 3 Januari 2019.

1. Tonton

Tonton Medlem

Just igår natt gjorde jag ingen ändring - utan bad om hjälp för att hitta lite SQ F för potentiell ombokning. :)

Men ja, de kan ändra 2-4-1. Har en nuvarande bokning som jag åker iväg på snart - den har jag ändrat 3 gånger via vanliga kundtjänst, utan problem.

Jeff, martin.agren och Gus gillar detta.
  2. Golfkillen

Golfkillen Medlem

Jag måste ha otur, ringde in och frågade om han kunde ändra och fick ett blankt "nej det får jag inte". Jag var kanske dum som sa att det var en 2-4-1-bokning...

Jag får ringa när det är den engelska supporten istället.

3. squeezen

squeezen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tror det är väldans vanligt att SAS inte rör amex bokningar. Har hänt mig massa gånger med. Chanserna ökar nog att man får hjälp om man inte nämner 2-4-1 men per reglerna ”ska” inte sas support ändra i Tallinn bokning.

Golfkillen gillar detta.
  4. Golfkillen

Golfkillen Medlem

Precis, men Tonton har lyckats tre gånger så jag tänkte att de var snällare nu.

Jaja, bara att försöka igen.

Canadien gillar detta.
  5. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är väl som att vissa blir träffade av blixten två gånger men de flesta tvingas bli utan hit :)

Golfkillen och squeezen gillar detta.
  6. Axxo

Axxo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag kikar på att köpa tur och retur biljetter till new york med min vouchler.
    Om jag köper två biljetter i mitt namn och min flickväns namn kan jag senare ändra namnen på båda biljetterna? Dvs, om jag vill ge bort flygbiljetterna till mina föräldrar?

7. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om det är enbart SAS inblandade så går det att byta namn mot en ändringsavgift. Har du blandat in andra bolag på någon sträcka så går det inte.

8. Axxo

Axxo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ok, det är bara sas. Vet du ungefär hur mycket det kostaR?

9. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  10. Jag ser bara två vouchers som inloggad på sas.se en från förra året och en från iår. Jag ska ha tre, en från förra året och två från iår. Någon som ser tre vouchers?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!