Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2018)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Filip M

Medlem
Ja, Tallinn ska ha öppet på måndag fast stänger tidigare än vanligt.

SAS verkar ha strul med bokningar online med amex-voucher, men om det är en ren SAS-resa kan du prova på classic.sas.se

Tack för info! Tyvärr fungerade inte classic.sas.se heller. Ringer Tallinn idag.

Blev plötsligt nojig om jag kanske har en 2-4-1 voucher kvar i år. Kan jag vara säker på att det som visas som "vi har flera erbjudande för dig" på SAS sidan stämmer?
Så ser det ut för mig också - men jag vet att jag ska ha en voucher till från tidigare år med utgång idag. Får se vad de kan se från Tallinn idag.

Hälsningar,
Filip
 

sarham

Ny medlem
Tack för info! Tyvärr fungerade inte classic.sas.se heller. Ringer Tallinn idag.


Så ser det ut för mig också - men jag vet att jag ska ha en voucher till från tidigare år med utgång idag. Får se vad de kan se från Tallinn idag.

Hälsningar,
Filip


Någon som fått tag på Tallin idag? 53 minuter i kö and counting....
 

banditan

Medlem
Någon som fått tag på Tallin idag? 53 minuter i kö and counting....
Kom fram efter 26 minuter, men blev tyvärr bortkopplad när hon skulle sätta på Hold :mad:
Nytt försök och nappade på erbjudandet om att bli uppringd - telefonen pep efter ca 30 min men hamnade då bara i telefonkön, har lyssnat på den vackra "musiken" i 20 min nu.....
 
Jag tar aldrig att bli uppringd. Så många gånger som jag valt det och sen aldrig blivit uppringd. Måste jag komma fram så brukar jag sitta och vänta då jag känner att det är säkrast.
Eftersom det är den dagen det är idag så är det inte konstigt att väntetiden är flera timmar tyvärr. Är nog en del som ringer idag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen