Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2017)

Status
Stängd för vidare inlägg.

palmen

Moderator
Det är rena SAS flyg CPH-ORD


Menar du vanliga supporten/guldsupporten fast jag bokat via Talinn? Det är SAS flyg så namnändring är inga problem i vanliga fall. Vet du om det skulle gå att avboka biljetten helt också via denna support. Låt säga att vi måste avboka på juldagen när supporten har öppet men inte tallinn.
Vågar varken säga ja eller nej, här känns det som att det bästa att göra är att kontakta SAS och be om deras råd och hjälp om vad du kan göra. Har själv aldrig varit i situationen. Men normalt sätt ska vanliga supporten kunna boka av en sas bokning mig veterligen.
 

Chrille

Medlem
Årets slut närmar sig och jag har en voucher från sept 2016. Någon som nyligen testat och kan bekräfta att giltigheten är 24 mån, eller är det årets slut som gäller? Vill gärna boka en resa våren 2018 med Star all.

Jag fick voucherbrev i november med samma text som du fick, dock om jag kollar online under "Saldo Eurobonuspoäng" så står det så här i högerkolumnen, vilket stämmer med annan information: "Förmånen är giltig innevarande år samt nästkommande kalenderår från brevets utskriftsdatum. Bokning av resa måste ske inom förmånens giltighetstid. Utresa och hemresa kan därför ske efter giltighetstiden."
 

MrDollar

Medlem
Har för mig att vouchern jag fick 2016 oktober hade längre giltighetstid än ett år.

Du kan ju annars, om den går ut nu i årsskiftet, boka en resa i mellandagarna och åka 2018. Det du inte kan göra när vouchern gått ut är att ändra i bokningen. Du kan avboka den men då försvinner vouchern.


Årets slut närmar sig och jag har en voucher från sept 2016. Någon som nyligen testat och kan bekräfta att giltigheten är 24 mån, eller är det årets slut som gäller? Vill gärna boka en resa våren 2018 med Star all.
 

ekf

Medlem
Årets slut närmar sig och jag har en voucher från sept 2016. Någon som nyligen testat och kan bekräfta att giltigheten är 24 mån, eller är det årets slut som gäller? Vill gärna boka en resa våren 2018 med Star all.
Det var väl några med Elite-kortet som rapporterade om 24 månader på voucher 2 har jag för mig..?
Jag skulle försöka boka något innan årets slut, för resa under nästa år, om jag vore du...
 

Erikhaka

Medlem
Hej,

Vet ni om man kan boka resor i tallin idag? De står att det är öppet varje dag men verkar vara stängt nu. Någon som vet när de öppnar igen?
Har även en fråga avseende potentiell routing. Är följande rutt ok? CPH - FRA - MCO / BOS - FRA - GOT. Eller räknas detta som en dubbel open jaw?
 

Dr. Miles

Expert
Vet ni om man kan boka resor i tallin idag? De står att det är öppet varje dag men verkar vara stängt nu. Någon som vet när de öppnar igen?
Sedan några månader sedan, Tallinn är öppen endast på måndag-fredag kl. 09-17.


Har även en fråga avseende potentiell routing. Är följande rutt ok? CPH - FRA - MCO / BOS - FRA - GOT. Eller räknas detta som en dubbel open jaw?
För routingfrågor finns det en dedikerad tråd.
Eurobonus award, giltig routing? Planerar first first | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 

Ostish

Medlem
Nån som vet vilken dag man senast måste nå upp till 150k för att få vouchern det här året? Antar att det tar några bankdagar att registrera ett köp.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen