Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2017)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Gus

Medlem
Ja det här var en riktigt tråkig nyhet som jag precis upptäckte! Och hur är det, någon idé att ringa vanliga Eurobonus för att försöka ändra en resa?
Citerar mig själv. Nä det var tvärstopp att försöka omboka via vanliga Eurobonus. Detta var verkligen en stor försämring, framförallt om man har avresa på en måndag och måste avboka eller ändra en resa med kort varsel.
 

jumbooze

Medlem
Citerar mig själv. Nä det var tvärstopp att försöka omboka via vanliga Eurobonus. Detta var verkligen en stor försämring, framförallt om man har avresa på en måndag och måste avboka eller ändra en resa med kort varsel.
Ändra kan jag förstå men de borde väl kunna avboka?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Gus

Medlem
Ändra kan jag förstå men de borde väl kunna avboka?
Ja det kanske går! :) Det frågade jag inte. Man kanske kan avboka själv annars? Eller brukar det vara lite si och så med det?

För övrigt tycker jag det är dåligt att man inte kan komma åt sin bokning under hela två dagar. Hade man kunnat ändra bokningen online så hade det inte varit någon stor grej men eftersom man är helt beroende av Tallinn så är det dåligt kan jag tycka.

Om det tex dyker upp Lufthansa first på en lördag för avresa två veckor senare på en lördag på en attraktiv avgång så lär man väl inte kunna boka den eftersom alla andra bonusprogram som antingen har onlinebokning eller support öppen under helgen kommer norpa platsen först. :confused:
 

Nimbus

Medlem
Hur brukar ni göra för att se hur mycket ni har handlat för på Amex? Väntar vi inför varje faktura eller loggar ni in på Amex hemsida? Hittar inte någon summering över kalenderåret på det sistnämnda nämligen.
 

MrDollar

Medlem
Hur brukar ni göra för att se hur mycket ni har handlat för på Amex? Väntar vi inför varje faktura eller loggar ni in på Amex hemsida? Hittar inte någon summering över kalenderåret på det sistnämnda nämligen.
Du loggar in på amex hemsida och där ser du till höger "Saldo EuroBonus poäng" tryck på den sedan till höger ser du en summering av spenden
 
Är det möjligt att låta en vän ringa Tallinn och boka om en resa åt mig? Jag befinner mig i Buenos Aires och flyger hem nästa onsdag. Vill byta turkish airlines mot lufthansa som har lediga platser (blir mycket kortare restid). Jag kommer nämligen inte ha möjlighet att ringa under denna eller nästa vecka.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen