SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2016)

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av palmen, 1 Januari 2016.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Jag vill bara påpeka att awardplatserna som du bokar av inte nödvändigtvis kommer tillbaka som awardplatser igen. Så du tar risk ifall du avbokar befintliga bonusresor och boka en ny.

kexxcream, andreas och JohanA gillar detta.
  2. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Första posten i tråden är nu uppdaterad med info om vilka skatter och avgifter som tillkommer när man bokar.

//Moderator

3. Jollman

Jollman Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Får man räkna spend på "extrakortet" till summan på 150 000 som man ska upp i på ett kalenderår?

4. JNH

JNH Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja.

Jollman gillar detta.
  5. joa

joa Medlem

Går det inte viaq SAS hemsida att boka och utnyttja en 2-4-1 om man har fler än två personer i bokningen?
    Har en treåring och ett spädbarn som skall haka på och så fort någon av de läggs med försvinner möjligheten till 2-4-1 på hemsidan.
    Man måste ringa då alltså?

6. Impendill

Impendill Medlem

Är Det inte så att vouchern bara gäller för 2 personer då?

7. Bokning via online fungerar inte om det blir mer än 2 personer. Det visade i alla fall fel summa av poäng när jag försökte det.

8. joa

joa Medlem

Jo, men man tycker ju att sidan borde vara så inteligent att den ger rabatt på två biljetter, men inte de andra.

Gus och Impendill gillar detta.
  9. Impendill

Impendill Medlem

Ja, det bör den ju göra.

10. gastronaut

gastronaut Medlem

Jag har inte riktigt än nått upp i spend för en 2-4-1. Kan jag boka en enkelresa utan poängrabatt (för att säkra en plats) och sedan ändra till tur-och-retur när jag väl får vouchern?

Hörde tidigare att någon kunnat boka enkel med voucher och sedan boka om till t/r när det fanns tillräckligt med poäng men det är ju inte riktigt samma sak.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!