SAS EuroBonus American Express® Premium Card

Diskussion i 'Kreditkort' startad av w0r1dtrave1er, 3 September 2014.

1. Jag har två vänner som haft samma problem. Kundtjänst ändrade helt enkelt bara till deras andra konto så var problemet löst.

2. PRJml2ENIpiC1e3L

PRJml2ENIpiC1e3L Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan man se vilket EuroBonus nummer som är registrerat utan att ringa ? Fick mitt Elite för 7-10 dagar sen och inte sett status poängen ännu, sen kanske jag är lite ivrig nu...

3. gneken

gneken Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kollega hade det problemet men upptäckte inte problemet förens efter två månader.
    Amex såg till att allt hamnade på rätt konto i efterhand :)

4. gneken

gneken Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inte vad jag vet. Du kan se på fakturan. Men eftersom du förmodligen inte fått den ännu så är det bara att ringa och kolla.

PRJml2ENIpiC1e3L gillar detta.
  5. fasa21

fasa21 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Okej känns tryggt. Trevlig helg.

6. Ford Prefect

Ford Prefect Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag hade samma problem med mitt Elite kort. Var kopplat i ca 2 månader till fel (ett nytt) EuroBonus konto. Undrade varför det tog så lång tid att få poäng, men tänkte inte så mycket på det. På den tredje fakturan började jag kolla närmare, och noterade då att fel EuroBonus konto är reggat. Samtal till Amex kundtjänst, öppna ett ärende och tre veckor senare är problemet åtgärdat och poängen flyttade över till mitt EuroBonus konto.

7. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om du läser tråden kommer du att se att det inte varit ett helt ovanligt problem.

Berglund och lemi gillar detta.
  8. Karlssonskan

Karlssonskan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du kommer absolut inte bli rikare på att hänga på detta forum - tvärtom faktiskt.
    Men möjligtvis på nya upplevelser. ;):D

dave.s, Fidde, Lounge Lizard och 2 andra gillar detta.
  9. fasa21

fasa21 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Blev inte så denna gången men fick snabbt svar.

10. Karlssonskan

Karlssonskan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Personliga påhopp är inte så klädsamt, ta det privat istället. God ton vinner vi alla på i längden.

Men jag kan hålla med agehall, läs trådarna först och sen om man inte hittar sitt svar, så är frågan fri.

Kan berätta att när jag var helt ny här, så satt jag i nästan ett halvår och läste tråd efter tråd.
    ”Vågade” knappt fråga om vad saker och ting betydde, men skam den som ger sig. Fattar troligtvis bara en bråkdel fortf, men känner att trägen vinner.

Jane Insane, Lounge Lizard, Nikje och 6 andra gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!