Senaste nytt

SAS EuroBonus American Express® Premium Card

Belic

Medlem
Har fått in totalt 15 000 poäng(antagligen signing bonusen), men har rekryterat 2st vänner som fick kortet för 2-3 veckor sedan, borde inte värvningspoängen trillat in ännu? Finns det något sätt att se vart poängen kommer ifrån?
 

aldrighemma

Medlem
Har fått in totalt 15 000 poäng(antagligen signing bonusen), men har rekryterat 2st vänner som fick kortet för 2-3 veckor sedan, borde inte värvningspoängen trillat in ännu? Finns det något sätt att se vart poängen kommer ifrån?
Du kan se det om du loggar in på american express hemsida och klickar på poäng att överföra till höger på sidan.
 

Dantorp11

Medlem
Jag har läst igenom forumet lite, men frågar igen för att vara säker: kan man samla på sig 2-4-1 vouchers? Kan man få en per år och ha tre stycken på lager om tre år? Också, vad är högst möjligt sign-up bonus för Premium just nu?
 

jumbooze

Medlem
Jag har läst igenom forumet lite, men frågar igen för att vara säker: kan man samla på sig 2-4-1 vouchers? Kan man få en per år och ha tre stycken på lager om tre år? Också, vad är högst möjligt sign-up bonus för Premium just nu?
Hej,
Njae, du får använda voucher detta och nästa år.
Sen har man börjat lätta lite på reglerna så man ska kunna boka resa nästnästa år men då inte kunna ändra på den bokningen när voucher förfaller.
Signup bonus är nu för premium 12000.
Om du vill ha fler vouchers bör du titta på Elite istället.

Dvs om du i år skaffar ett kort och triggar en voucher så gäller den i år 2017, under hela 2018 och det är numera tal om att man lättar på reglerna och säger att man 2018 kan boka resa för 2019 ( den resan går dock ej att ändra på då voucher har förfallit men ska gå att avboka) sen kan du skaffa ny voucher under 2018 och 2019 så om du planerar helt rätt så blir det en möjlighet att resa under 2019 på alla tre.
 

palmen

Moderator
Jag har läst igenom forumet lite, men frågar igen för att vara säker: kan man samla på sig 2-4-1 vouchers? Kan man få en per år och ha tre stycken på lager om tre år? Också, vad är högst möjligt sign-up bonus för Premium just nu?
Som @jumbooze skriver så har vouchers ett bäst före datum som är vid nyår året efter du tjänar in den. Du kan dock tjäna in 3 stycken år 1 och 3 stycken år 2 (om du har både premium och elite) och på så sätt ha 6 vouchers samtidigt.
 

TravelARN

Medlem
Har precis läst på AmEx hemsida "Handla för minst 10 000 kr under dina 3 första månader och få 5 000 SAS EuroBonus Extrapoäng"
Såvitt jag minns så var det 10 000 EuroBonus Extrapoäng som man fick tidigare. Har jag fel?
 

jumbooze

Medlem
Har precis läst på AmEx hemsida "Handla för minst 10 000 kr under dina 3 första månader och få 5 000 SAS EuroBonus Extrapoäng"
Såvitt jag minns så var det 10 000 EuroBonus Extrapoäng som man fick tidigare. Har jag fel?
Amex har ett eget sämre erbjudande jmf med värvningserbjudande via länk
Amex ger via länk
12000p plus halva medlemsavgiften efter spend om 15000kr inom 3 mån
 
Toppen