Senaste nytt

SAS EuroBonus American Express® Premium Card

Gurra1800

Ny medlem
Hej! :)

Ny medlem och skrev tydligen i fel tråd förut (inte lätt det här) så jag hoppas jag skriver i rätt nu. Amex Premium önskas. Någon som har lust att skicka en länk? Först till kvarn gäller :)
 

P-L

Medlem
På hemsidan står det att den som ansöker får 5000p i välkomstbonus. Gäller det även vid värvning? Tänker att 12k+5k poäng för 0 kr nästan känns lite för bra?
 

aldrighemma

Medlem
Vid värvning så får bägge två 12000 poäng i bonus. Dom 5000p som du ser på hemsidan är i stället för 12000 om man inte blir värvad.
Första året gratis gäller i bägge fallen.
 
  • Gilla
Reactions: P-L

Belic

Medlem
Min partner har precis skaffat ett Sas eb amex premium kort och det tar upp till 2 veckor att få kortet och därmed kunna värva en medlem.

Jag ska ut och resa med star alliance om en vecka och skulle vilja registrera dessa poäng, men eftersom det lär dröja 4 veckor innan jag får kortet undrar jag om det går att efterregistrera dessa?
 

jumbooze

Medlem
Min partner har precis skaffat ett Sas eb amex premium kort och det tar upp till 2 veckor att få kortet och därmed kunna värva en medlem.

Jag ska ut och resa med star alliance om en vecka och skulle vilja registrera dessa poäng, men eftersom det lär dröja 4 veckor innan jag får kortet undrar jag om det går att efterregistrera dessa?
Du behöver inte vänta med att skaffa ett eurobonus konto, utan gör det och registrera poängen dit och sen knyt kontot till ditt amex vid ansökan
 

Mr Planning

Medlem
Kan man bli värvad till Premium om jag har ett guldkort redan? (skaffade det i Aug)

Kan man värva sig själv? :cool:

Om jag ska värva någon annan själv, bäst deal om jag väntar tills jag har Premium kortet kontra Gold?
 
Toppen