Senaste nytt

SAS efterregistrering

Cilly

Ny medlem
Hej!
Nyss medlem i eurobonussytemet och undrar en sak. Kan man efterregistrera poäng från flygresor om man åkt med Star Alliance fast bokat biljetterna via Flygpoolen? Eller måste man ha bokat flyg direkt via SAS eller bolag inom Star Alliance?

Har även en annan fråga jag tänkte passa på att få in här även om OT. Om man för över pengar via BETALO med Amex till ett annat personkonto ses detta som ett kontantuttag då?

Tack på förhand!
 

Gus

Medlem
Jag reste för 1 vecka sen med sas, Arlanda-Rom. Har inte fått poängen ännu så jag tänkte efter registrera.

1. Hur vet jag vilken bokningsklass jag bokade i? Det enda som står på biljetten är "Priskod: USRLIGHT". Måste man ange bokningsklass hos andra flygbolag när man efterregistrerar.

2. Just nu kan jag bara efterregistrera för torsdag förra veckan. När öppnar de upp för fredagen? Trodde detta skedde vid midnatt?
 

Canadien

Medlem
Jag reste för 1 vecka sen med sas, Arlanda-Rom. Har inte fått poängen ännu så jag tänkte efter registrera.

1. Hur vet jag vilken bokningsklass jag bokade i? Det enda som står på biljetten är "Priskod: USRLIGHT". Måste man ange bokningsklass hos andra flygbolag när man efterregistrerar.

2. Just nu kan jag bara efterregistrera för torsdag förra veckan. När öppnar de upp för fredagen? Trodde detta skedde vid midnatt?

Prova med U
Oftast första bokstaven i fare basis (priskod) som är bokningklass
 
Toppen