Senaste nytt

SAS Economy Extra

Spersboda

Medlem
Hej,
detta är det jobbiga, du måste använda economy toaletten, så det blir utan fönster :). När jag satt framför skynket sist fick crew sätta upp en vagn i gången så att Xtra folket inte skulle komma in på vår business toalett....

Eco Xtra på SAS long haul är en rätt bra produkt tycker jag, man sitter bra, kan dricka bra. Man får det där xtra...

Skönt är även att man kan välj att starta filmer när man vill, och dessutom pausa och spola. Det går inte i economy: Ngn som vet varför?

Inom europa skulle jag inte betala för det själv.
 

Roger J

Medlem
...Det är ganska trevligt! Gratis champagne och övrig alkohol. Dock är det inte fullt så skönt att mittsätet inte är blockerat. (tips här; boka en gångplats och en fönsterplats. Då är risken att någon sätter sig emellan er ganska liten och då har du plötsligt business-säte :) )

Economy Extra har inget mittsäte på sidoraderna vid fönstren utan enbart i mittraden (seatingen är 2+3+2) så tipset ovan stämmer inte riktigt.
 
Hej,
detta är det jobbiga, du måste använda economy toaletten, så det blir utan fönster :). När jag satt framför skynket sist fick crew sätta upp en vagn i gången så att Xtra folket inte skulle komma in på vår business toalett....

Eco Xtra på SAS long haul är en rätt bra produkt tycker jag, man sitter bra, kan dricka bra. Man får det där xtra...

Skönt är även att man kan välj att starta filmer när man vill, och dessutom pausa och spola. Det går inte i economy: Ngn som vet varför?

Inom europa skulle jag inte betala för det själv.

Hej

Tack för informationen

Jag tror att det inte blir några
problem om att gå på eco toaletten

Men är det värt pengarna för lite extra?
Har själv kollat på Spanien resor i
SAS premium (korta flygningar)
och får vi betala 1.2 tusen för tre
personer...
 
Toppen