Senaste nytt

SAS EBD Goodie bag

Tonton

Medlem
Nu fick jag svar....

Tak for din mail.
Vi har desværre kun denne model nu, da vi ikke længere må sende produkter med batterier til Sverige. De fleste produkter med batterier vi sendte blev stoppet i customs, og det gav en masse problemer.
Med trådløs ladning menes fortsat at telefonen kan oplades uden at sætte et stik i telefonen.
Håber du alligevel bliver glad for produktet
Go' dag

INTE godkänt och kommer skicka tillbaka den, eller om någon här på BC kan ta emot paket i Danmark? :)

Konstigt svar - Sack-IT själva skickar ju till Sverige.
 

Hachans

Medlem
Om grejerna blir stoppade så har de ju inte deklarerat ordentligt. Jag kan mycket väl se det framför mig, litiumprodukter brukar dyka upp väl uppmärkta med en massa godkännande på.
 

Hachans

Medlem
Customs.. Var skickar de då ifrån? Det är väl ingen customs mellan Danmark och Sverige..

Jodå, tullen finns alltjämt kvar. Du får inte ta grejer hur du vill trots EUs fria marknad. Handgranater, batterier och hundar kollar tullen fortfarande efter. Och andra potentiellt farliga prylar.

Och alkohol för sjutton glömde jag!
 

Brandten

Medlem
Kan du inte skicka den till SAS Guld-lounge på CPH? Du har väl vägarna förbi där rätt så ofta? Eller om någon kan ta med den åt dig till Svedala...?

Har mailat fram och tillbaka flera gånger efter detta och den finns inte i deras sortiment alls längre så bad om adress så jag kan skicka tillbaka och välja något annat istället. Får se imorgon vad som svarar.
 
Nu fick jag svar....

Tak for din mail.
Vi har desværre kun denne model nu, da vi ikke længere må sende produkter med batterier til Sverige. De fleste produkter med batterier vi sendte blev stoppet i customs, og det gav en masse problemer.
Med trådløs ladning menes fortsat at telefonen kan oplades uden at sætte et stik i telefonen.
Håber du alligevel bliver glad for produktet
Go' dag

INTE godkänt och kommer skicka tillbaka den, eller om någon här på BC kan ta emot paket i Danmark? :)
Det suger ju lite att jag inte får det jag beställt...
 

Vindpilen

Medlem
Verkar som att de tagit bort beskrivningen att den har powerbank nu men bilderna är ju otroligt missvisande och tittar man på hur den är designad så är det väldigt tydligt att den är gjord som en powerbank också.

På bilderna ser man bl.a. en telefon laddas utan att någon sladd är inkopplad i dosan. Du ser också att den har laddaren har 4 ledljus som indikerar hur mycket ström den har etc.
 

Brandten

Medlem
Jag mailade igår och hänvisade till tidigare text samt skickade med bilden. Fick svar idag att de inte tänker byta ut produkten eller ta tillbaka den då jag öppnat förpackningen. :rolleyes:
 

MTheC

Medlem
Jag mailade igår och hänvisade till tidigare text samt skickade med bilden. Fick svar idag att de inte tänker byta ut produkten eller ta tillbaka den då jag öppnat förpackningen. :rolleyes:
Det får väl Diamond-supporten lösa för dig då eller? Det rimliga om de inte kan ta tillbaka den eller byta ut den är väl bara låta dig behålla den och sen välja en ny. Inte så att det är en stor kostnad för dem och värdet kan kanske ses som begränsat för individen också men är ju mer en princip.
 
Toppen