Senaste nytt

SAS EBD Goodie bag

Tonton

Medlem
Är det ett "bra" och representativt utbud nu utifrån tidigare erfarenheter? Eller kan jag hoppas på något bättre? Ska precis välja för första gången

Ibland finns det fler grejer i utbudet - dock är mycket skräp då.

Jag skulle välja bland något av de saker som finns just nu! Bättre än såhär blir det inte (tyvärr?).
 
Är det ett "bra" och representativt utbud nu utifrån tidigare erfarenheter? Eller kan jag hoppas på något bättre? Ska precis välja för första gången
Jodå... ibland (med betoning på ibland) så finns bra grejer. Har tagit en fin georg jensen skål, ett par fina georg jensen ljusstakar (båda värde 1000kr st) samt i början ett par bra Marschall hörlurar. Så ibland dyker bra grejer upp. Dock mest bara skräp. Var tvungen att ta ett par swims en gång... Väntade till sista dagen för jag hoppades det skulle komma något bättre... Tji fick jag.
 

JohnR

Medlem
Någon som kan berätta hur grejerna skickas.

Måste paketet hämtas ut personligen eller slängs det av vid dörren? Adressen är i Sthlm men bor utomlands så vore bra om min consigliere kunde plocka in paketet.
 

fcx

Medlem
Någon som kan berätta hur grejerna skickas.

Måste paketet hämtas ut personligen eller slängs det av vid dörren? Adressen är i Sthlm men bor utomlands så vore bra om min consigliere kunde plocka in paketet.

Brukar skickas med UPS/DHL, så¨man får hämta ut hos någon tobakshandlare.
 
Närmar mig slutet av min kvalificeringsperiod och har ännu inte plockat ut något då jag väntat på bättre utbud. Säg att jag plockar någon produkt nu, får jag ett nytt "val" av goodiebag när nya kvalificeringen börjar?
 

jumbooze

Medlem
Kommer ej ihåg om jag plockat ut någon denna perioden, har sidan koll på det numera? ( perioden slutar sista april )
 
Toppen