Senaste nytt

SAS EBD Goodie bag

Moco

Medlem
Tog quintessential förra året, har använt de en gång för att boka Lilla Ego. Fick svaret efter 3 dagar och 2 påminnelser om att "det är ju en väldigt populär restaurang". EBD tror jag knappast prioriteras hos de då de verkar sikta in sig på ännu mer premium klientel.

Fast själva grejen med dem är ju att de ska kunna ordna det, oavsett vem du må vara så länge du är medlem. Det är ju det deras koncept handlar om. Men det fungerar dåligt med sådant här i Sverige. Har man tiden så brukar det ofta gå bättre att ordna det själv. Förmedlandet/draghjälpen av någon sorts status med användandet av dessa tjänster brukar inte riktigt fungera som tänkt.
 

Moco

Medlem
Jag sitter och behöver beställa årets goodie bag innan året är slut. Någon som har erfarenheter om vad som har varit bra och vad som jag inte ska beställa? Ser inte direkt något som triggar vill-ha-begäret...

De 4 dricksglasen i en lätt ljusblå ton har skänkt mig mycket nöje... Funderar också på vad nästa sak skall bli. Salladsbestick kanske?
 

bossefin

Medlem
Behöver man en kaffe-pod maskin funkar den som erbjuds. Inga finesser men funkar. Bättre än nyckelring, bagagetag mm som jag valde förra året i alla fall.

Hade den för övrigt mindre än en vecka efter beställning - bra där!
 

Wendestam

Medlem
Är det någon som har provat kockkniven? Tänkte kanske ta den, i övrigt var det inget direkt som lockade... Kanske ska ge det till efter nyår och se om det kommer in något nytt.
 
Toppen