SAS - det här har ni gjort bra™!

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av agehall, 2 Januari 2012.

1. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Men det är väl 3 toaletter 2 i akten och 1 ifram.

2. Min erfarenhet är att de bara använder den ena i aktern på 320NEO. Den vänstra, med ett fällbart crewsäte framför, är oftast låst hela flygningen.

Sir Lemon gillar detta.
  3. Delayed

Delayed Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon som vet varför? Spara in på städning?? Kan väl inte vara så illa?!

4. Remington Steele

Remington Steele Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ingen aning, men under alla mina A320NEO flighter hos SAS har det endast funnits 2 toaletter tillgängliga. En fram, en bak.

5. mha321

mha321 Medlem

Dedicerad till crew kanske?

Sir Lemon gillar detta.
  6. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ibland annonserar SAS att det är två toaletter i bak och en i fram
    När SAS började flyga efter nedstängningen så var den främre toaletten stängd och då hade de båda toaletterna i akten öppna.
    Kommer att åka i GO imorgon sitter visserligen långt fram men kommer att kolla upp detta.

Sir Lemon, Bulle, Mr Basic och 2 andra gillar detta.
  7. Mycket trevlig MR i SAS Plus till DUS. Xflys estniska crew hade inget emot att serva oss i den främre kabinen såhär under helgens första timmar, och brickan med olika drycker gick varm fram och tillbaka från galley. Själv tog jag en god Mikkeller Burst IPA. Lite mer chips kanske? En kaffe? Men du ska väl ha praliner? Väl värda 1150 kr som ger 7400 status-EuroBonus. Trevlig helg [​IMG]

sbbn017, Hasselbacken, ilon och 16 andra gillar detta.
  8. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Något av det vackraste jag sett i år :)

jolmic och Sir Lemon gillar detta.
  9. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kollade detta med toaletterna, fick till svar att den ena av toaletten i akten är endast för personalen, när den främre toan som var stängd under början av pandemin öppnades igen så stängdes en av de i akten.
    Jag upplever att kapten och styrman besöker den främre toaletten.
    Känns lite tufft att endast ha två toaletter till 180 passagerare på en 6 timmars resa till LPA.
    Finns det något annat bolag som har stängt en toalett som endast använts av personalen?

GOTBound, Remington Steele och pswe gillar detta.
  10. apknug

apknug Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Mer trolig förklaring är att toaletten är till "endast"för personalen för att de ska kunna sitta på stolen utanför och vila sig.

Delayed, FilipJ, Nils Håkansson och 1 annan gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!