Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

Anette E

Ny medlem
Flög Landvetter-Köpenhamn-Warszawa-Köpenhamn-Arlanda-Landvetter förra helgen.

Förutom att loungen på Landvetter fortfarande är stängd och att man inte får något att dricka på sträckan Landvetter-Köpenhamn trots plus så var det utmärkt.

Väldigt god nat till och från Warszawa, rökt lax resp rostbiff och utbudet i loungerna på Arlanda och Kastrup var mycket bra
 

Magnus8

Medlem
SK407 idag. Fick egen sittplats, precis den jag bokat. Och inte vilken fåtölj som helst, det blev en gungstol! Tummen upp! Servicen på topp, fanns både vin och kaffe. Tyvärr fick man inte bruka medhavd alkohol så den flaskan fick jag stoppa undan. Men lite skit rensar magen. Nästa stopp Frankfurt (vilket öde en en lördag kväll)
20211113_161011.jpg
20211113_160944.jpg
 

Attachments

  • 20211113_152145.jpg
    20211113_152145.jpg
    34,6 KB · Visningar: 186

eddo

Medlem
Sedan jag för första gången blev EBD i oktober har jag haft 8 flighter i Go. På samtliga har CC haft full koll på status vid servering av "snikfika" (och Ringi har funnits på åtminstone 7 av de 8 flighterna, på en frågade jag inte). Klart bättre än jag förväntat mig utifrån vad jag läst här.

Har även sluppit mittsätesryttare på 7 av de 8 flighterna trots i övrigt relativt välfyllda plan. Bara slump eller försöker SAS blocka mittsäte vid möjlighet?
 
Sedan jag för första gången blev EBD i oktober har jag haft 8 flighter i Go. På samtliga har CC haft full koll på status vid servering av "snikfika" (och Ringi har funnits på åtminstone 7 av de 8 flighterna, på en frågade jag inte). Klart bättre än jag förväntat mig utifrån vad jag läst här.

Har även sluppit mittsätesryttare på 7 av de 8 flighterna trots i övrigt relativt välfyllda plan. Bara slump eller försöker SAS blocka mittsäte vid möjlighet?
Min erfarenhet är att de blockar mittsätet om det inte är fullt, senast i förra veckan. Och det har de senaste åren inte varit några bekymmer för mig att få gratis dricka i Go om jag har velat haft det.
 

All-in

Medlem
Courtesy upgrade!
Jag köpte billiga Go biljetter till mig o grabben för en långhelg i LA. La plusgrade bud till Plus men nekades… 10 minuter efter det mailet kom nedan…
TACK SAS!! Grabben (och jag!) är väldigt nöjda!

You've been upgraded to SAS Business

We know you spend a lot of time traveling with us and we appreciate it. To show you just how much, we're offering you a free upgrade to SAS Business when you travel from Copenhagen to Los Angeles the 17th of November. This means you'll enjoy extra benefits that make your trip even more comfortable (read more here). And this offer applies to you and your traveling companion in the same booking. Enjoy!

Best wishes,
SAS EUROBONUS
 

nissefalk

Medlem
Courtesy upgrade!
Jag köpte billiga Go biljetter till mig o grabben för en långhelg i LA. La plusgrade bud till Plus men nekades… 10 minuter efter det mailet kom nedan…
TACK SAS!! Grabben (och jag!) är väldigt nöjda!

You've been upgraded to SAS Business

We know you spend a lot of time traveling with us and we appreciate it. To show you just how much, we're offering you a free upgrade to SAS Business when you travel from Copenhagen to Los Angeles the 17th of November. This means you'll enjoy extra benefits that make your trip even more comfortable (read more here). And this offer applies to you and your traveling companion in the same booking. Enjoy!

Best wishes,
SAS EUROBONUS

Enjoy, Jag hade 2 platser på denna flygning bokade med poäng som dock avbokades för en dryg vecka sedan, bra för er att vi inte åkte.....
 

Bulle

Medlem
Courtesy upgrade!
Jag köpte billiga Go biljetter till mig o grabben för en långhelg i LA. La plusgrade bud till Plus men nekades… 10 minuter efter det mailet kom nedan…
TACK SAS!! Grabben (och jag!) är väldigt nöjda!

You've been upgraded to SAS Business

We know you spend a lot of time traveling with us and we appreciate it. To show you just how much, we're offering you a free upgrade to SAS Business when you travel from Copenhagen to Los Angeles the 17th of November. This means you'll enjoy extra benefits that make your trip even more comfortable (read more here). And this offer applies to you and your traveling companion in the same booking. Enjoy!

Best wishes,
SAS EUROBONUS

Wow så gött! Ni som rest länge, hur vanligt är det att detta händer?
 
Toppen