Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

011430121

Medlem
SK1419 en bild säger mer än 1000 ord.

Trevlig personal i loungen, likaså vid gaten och även ombord!

F5D1EA49-B3C9-42E5-9CEE-4C75C167A235.jpeg
 

AndersSt

Medlem
Flög hem från Sicilien igår (SK2696) och måste säga att den danske pursern var helskön, även resten av crew var toppen.

Ett exempel:
Jag sitter på 1D med en öl och lite nötter.
Pursern kommer akterifrån, stannar till vid min plats och utbrister: "Dricker du öl på arbetstid?!"
Jag: "Va nä, jag har semester..?"
Pursern: "Nej, MIN arbetstid alltså. Stort garv. :)
 

Mr Basic

Medlem
Flög hem från Sicilien igår (SK2696) och måste säga att den danske pursern var helskön, även resten av crew var toppen.

Ett exempel:
Jag sitter på 1D med en öl och lite nötter.
Pursern kommer akterifrån, stannar till vid min plats och utbrister: "Dricker du öl på arbetstid?!"
Jag: "Va nä, jag har semester..?"
Pursern: "Nej, MIN arbetstid alltså. Stort garv. :)
Underbart att läsa, det krävs ju så lite. :)
 
Sitter på SK2844, uppgraderad till plus, fullsmockat i hela planet och kaos med splittrade familjer.
Underbart Crew, löser allt, bästa någonsin, fick stort tack och high five för att jag är Diamond.
Bra lådan mat och presentationen på pralinerna, det där lilla extra med kolsyreis!!!
Det här blir ett mejl till sas, dessa gossar ska ha guldstjärna!
20210814_130742.jpg
 
Måste ge SAS 5 Karlssonska ***** för veckans flighter. Ner till Nice 9/8 på em och hem idag med SK1830. Vilken fantastisk crew jag har haft åt båda håll. :) Trevliga, pratsamma och självklart gjorde dom det lilla extra och trollade fram pizza istället för maten som inte passade mig. Bla.

Stod nu på vägen hem och chitchattade med den manliga persern, fick lite lästips då vi pratade böcker bla. Berättade även att jag hade köpt några flaskor rosévin på flygplatsen med mig till min mor som fyller år idag och att jag skulle åka dit direkt. Åhh grattis till din lilla mamma och vips så fick jag 4 askar praliner att ta med och ge till henne.

Sen ska vi inte nämna att glömma den superba piloten… som var supertrevlig och…(snygg.)*häpp* Jo då, han var med i ”bokklubben” en sväng. :D
 
Toppen