Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

Upplevde en väldigt trevlig besättning i fredags mellan Arlanda och Bryssel. Det var bara mina två kompisar och jag i Plus som dagen till äran bestod av åtta rader. Servicen var oklanderlig, avslappnad och skämtsam. Gillar verkligen de lite äldre svenska damerna som för det mesta är SAS bästa flygvärdinnor. Glaset var tomt ett tag, det gick verkligen inte för sig, ja det var en Europaflygning med SAS då det är som bäst.
 

Tonton

Medlem
Måste ge cred för gårdagens SK806. CC i Plus levererade en riktigt bra service. Jag tycker också att PLUS har förbättras sedan jag använde det senast i februari. Exempel den varma handduken strax efter start, en liten typ bordsduk, samt det kanske viktigaste - riktiga glas.

Av någon anledning så är det alltid norskt crew som levererar bra service till mig, snarare än det danska och svenska. Någon annan som också har reagerat på det?
 

Anfield

Medlem
Personalen vid incheckningen i Hong Kong, dom var strålande bra fast dom var under upplärning !
Dom skrev ut en lounge biljett till min 11 åriga son, så alla tre kunde steppa in på loungen.
SAS plus på SK964 toppen ! tycker det är en super bra produkt, bra säten, god glass blev riktigt nöjd.

Inte sista gången med SAS till Hong Kong detta har ni fått till bra !
 
Personalen vid incheckningen i Hong Kong, dom var strålande bra fast dom var under upplärning !
Dom skrev ut en lounge biljett till min 11 åriga son, så alla tre kunde steppa in på loungen.
SAS plus på SK964 toppen ! tycker det är en super bra produkt, bra säten, god glass blev riktigt nöjd.

Inte sista gången med SAS till Hong Kong detta har ni fått till bra !
När kommer Fika-bilderna? :)
 

Anfield

Medlem
När kommer Fika-bilderna? :)


Bilder kommer ! Måste bara hitta en dator med så pass stort minne att jag kan ladda ner dom :)

upload_2015-11-3_13-8-27.png



Den jag har börjar bli full !
 

nota bene

Medlem
Svar på en vecka angående EU-kompensation för försening - inget tjafs utan direkt utbetalning som det ska vara. När det gäller ju EU-hanteringen och t.ex. retro reg etc. är SAS kundtjänst/back office faktiskt förvånansvärt bra. Mycket bättre än de flesta andra bolag!
 

SinMal

Medlem
Svar på en vecka angående EU-kompensation för försening - inget tjafs utan direkt utbetalning som det ska vara. När det gäller ju EU-hanteringen och t.ex. retro reg etc. är SAS kundtjänst/back office faktiskt förvånansvärt bra. Mycket bättre än de flesta andra bolag!
Jag håller med och har exakt samma upplevelse. Vet inte om de är lika snabba för oss EBD som statuslösa, men hanteringen för försening och utbetalning sköttes snabbt och proffsigt! Bra SAS!
 

nota bene

Medlem
Jag håller med och har exakt samma upplevelse. Vet inte om de är lika snabba för oss EBD som statuslösa, men hanteringen för försening och utbetalning sköttes snabbt och proffsigt! Bra SAS!
Jag tror att det är prio för EBG/EBD. Dock har jag samma erfarenhet av smidig hantering för statuslös kollega.
 
Toppen