Och du är säker på att detta är SAS fel och inte den budfirma som anlitats för att utföra transporten hem till dig som gjorde att den blev levererad så pass sent?
Spelar ingen roll. Ändå SAS som är ansvariga.Och du är säker på att detta är SAS fel och inte den budfirma som anlitats för att utföra transporten hem till dig som gjorde att den blev levererad så pass sent?
Flygning hem från Island. Dåligt städat med tuggummi i nätet vilket var mindre trevligt. Fick sätta boardingkortet över det för att inte få det på byxorna. Har skickat ett Mail till SAS men inte hört något ifrån dem ännu.
Yes jag uppmärksammade dem på det. Sa väll inte rakt ut ifall dem kunde ta bort det utan jag sa så här. Där är ett tuggummi som sitter fast i nätet vid min stol hade varit bra ifall man kan ta bort det när man städar för det är inte så trevligt. Sen kom dem och kollade hur det såg ut men ingen agerade för att ta bort det. Kan väll själv tycka att när jag sagt det så borde dem agera själva och ta bort det.Frågade du besättningen ombord om de kunde hjälpa till med att ta bort det?
Får väl vara ngn ände på det hela. Bara gå till muggen och hämta lite papper med handsprit och ta bort. Finns väl värre saker att irritera sig på. Dåligt av städpersonal - javisst men även de är ju människor.Yes jag uppmärksammade dem på det. Sa väll inte rakt ut ifall dem kunde ta bort det utan jag sa så här. Där är ett tuggummi som sitter fast i nätet vid min stol hade varit bra ifall man kan ta bort det när man städar för det är inte så trevligt. Sen kom dem och kollade hur det såg ut men ingen agerade för att ta bort det. Kan väll själv tycka att när jag sagt det så borde dem agera själva och ta bort det.
Får väl vara ngn ände på det hela. Bara gå till muggen och hämta lite papper med handsprit och ta bort. Finns väl värre saker att irritera sig på. Dåligt av städpersonal - javisst men även de är ju människor.