Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

MDM

Medlem
Och du är säker på att detta är SAS fel och inte den budfirma som anlitats för att utföra transporten hem till dig som gjorde att den blev levererad så pass sent?
 

igelkotten

Medlem
Och du är säker på att detta är SAS fel och inte den budfirma som anlitats för att utföra transporten hem till dig som gjorde att den blev levererad så pass sent?

SAS har ju det övergripande ansvaret alldeles oavsett vem som utför en tjänst åt de - särskilt när det gäller viktiga hjälpmedel. Att telefonnumret för bagageupplysningen är stäng är t ex en sån där dum grej, att SAS inte har någon avdelning som faktiskt kan ta ett ansvar 24/7 (och om en sådan finns borde ju personen ifråga fått numret dit så klart)
 

NotRyan

Medlem
Det borde gå att skapa ett snabbspår för sånt här. Jag menar stolen är i de flesta fall ett absolut nödvändigt hjälpmedel för att ta sig fram. Det där liknar gången när en vanlig väska blir sen..
 

LAU23

Medlem
Flygning hem från Island. Dåligt städat med tuggummi i nätet vilket var mindre trevligt. Fick sätta boardingkortet över det för att inte få det på byxorna. Har skickat ett Mail till SAS men inte hört något ifrån dem ännu.
 

Attachments

  • 34BC60E2-D3C8-409C-9240-6A2188D4DC6E.jpeg
    34BC60E2-D3C8-409C-9240-6A2188D4DC6E.jpeg
    74,8 KB · Visningar: 570

lucasd

Medlem
Flygning hem från Island. Dåligt städat med tuggummi i nätet vilket var mindre trevligt. Fick sätta boardingkortet över det för att inte få det på byxorna. Har skickat ett Mail till SAS men inte hört något ifrån dem ännu.

Frågade du besättningen ombord om de kunde hjälpa till med att ta bort det?
 

LAU23

Medlem
Frågade du besättningen ombord om de kunde hjälpa till med att ta bort det?
Yes jag uppmärksammade dem på det. Sa väll inte rakt ut ifall dem kunde ta bort det utan jag sa så här. Där är ett tuggummi som sitter fast i nätet vid min stol hade varit bra ifall man kan ta bort det när man städar för det är inte så trevligt. Sen kom dem och kollade hur det såg ut men ingen agerade för att ta bort det. Kan väll själv tycka att när jag sagt det så borde dem agera själva och ta bort det.
 
Yes jag uppmärksammade dem på det. Sa väll inte rakt ut ifall dem kunde ta bort det utan jag sa så här. Där är ett tuggummi som sitter fast i nätet vid min stol hade varit bra ifall man kan ta bort det när man städar för det är inte så trevligt. Sen kom dem och kollade hur det såg ut men ingen agerade för att ta bort det. Kan väll själv tycka att när jag sagt det så borde dem agera själva och ta bort det.
Får väl vara ngn ände på det hela. Bara gå till muggen och hämta lite papper med handsprit och ta bort. Finns väl värre saker att irritera sig på. Dåligt av städpersonal - javisst men även de är ju människor.
 

LAU23

Medlem
Får väl vara ngn ände på det hela. Bara gå till muggen och hämta lite papper med handsprit och ta bort. Finns väl värre saker att irritera sig på. Dåligt av städpersonal - javisst men även de är ju människor.

Ja och det står dig fritt att tycka det. Och du agerar precis hur du vill. Har jag betalat för något så förväntar jag mig att det är städat och att det inte är det första man ska göra när man ska flyga iväg.
 
Toppen