Ja!För tydlighet skull - det är väl fri dryck under hela Plus-resan? Även snacks?
Ja!För tydlighet skull - det är väl fri dryck under hela Plus-resan? Även snacks?
Sk984 3/4.
Satt i Go, full flight, servicen var bedrövlig, slut på juicen som används för bloody Mary redan vid första raden i Go, ber de att kolla längre bak i kabinen och den danska kvinnan som stinker alkohol blir irriterad och kommer tillbaka senare och ger mig min bloody Mary, under matserveringen så får jag vagnen i benet två gånger, ingen ursäkt eller så. Förutom det så är hela serveringen ett skämt, ingen fråga om man vill ha något att dricka till maten, brickan blir mer eller mindre "kastad" på bordet och ingen säger varsågod eller så. Verkligen 0 service vilja under hela flighten. Gick back i kabinen och bad om en Sprite, kvinnan började argumentera om att jag skulle betala och att fridryck inte ingår för Diamond, jag drog upp appen och visade henne vad som gäller och inte gäller, tillsslut gav hon med sig och gav mig min Sprite, ingen ursäkt här heller. Vid lunch serveringen så fick jag vagnen i benet igen, inget ursäkta eller så.
Nej tack och hej Sas, nu får det vara nog med denna upp och ner service.
Avbokat resterande resor med Sas och ska börja flyga med LH eller ANA när jag väl besöker Japan, om jag av någon anledning ska flyga Sas så blir det att bojkotta allting som har med CPH att göra.
Du bör framföra synpunkterna till SAS, om flygvärdinnan stinker alkohol så är det absolut något som måste åtgärdas.Sk984 3/4.
Satt i Go, full flight, servicen var bedrövlig, slut på juicen som används för bloody Mary redan vid första raden i Go, ber de att kolla längre bak i kabinen och den danska kvinnan som stinker alkohol blir irriterad och kommer tillbaka senare och ger mig min bloody Mary, under matserveringen så får jag vagnen i benet två gånger, ingen ursäkt eller så. Förutom det så är hela serveringen ett skämt, ingen fråga om man vill ha något att dricka till maten, brickan blir mer eller mindre "kastad" på bordet och ingen säger varsågod eller så. Verkligen 0 service vilja under hela flighten. Gick back i kabinen och bad om en Sprite, kvinnan började argumentera om att jag skulle betala och att fridryck inte ingår för Diamond, jag drog upp appen och visade henne vad som gäller och inte gäller, tillsslut gav hon med sig och gav mig min Sprite, ingen ursäkt här heller. Vid lunch serveringen så fick jag vagnen i benet igen, inget ursäkta eller så.
Nej tack och hej Sas, nu får det vara nog med denna upp och ner service.
Avbokat resterande resor med Sas och ska börja flyga med LH eller ANA när jag väl besöker Japan, om jag av någon anledning ska flyga Sas så blir det att bojkotta allting som har med CPH att göra.
Sk984 3/4.
Satt i Go, full flight, servicen var bedrövlig, slut på juicen som används för bloody Mary redan vid första raden i Go, ber de att kolla längre bak i kabinen och den danska kvinnan som stinker alkohol blir irriterad och kommer tillbaka senare och ger mig min bloody Mary, under matserveringen så får jag vagnen i benet två gånger, ingen ursäkt eller så. Förutom det så är hela serveringen ett skämt, ingen fråga om man vill ha något att dricka till maten, brickan blir mer eller mindre "kastad" på bordet och ingen säger varsågod eller så. Verkligen 0 service vilja under hela flighten. Gick back i kabinen och bad om en Sprite, kvinnan började argumentera om att jag skulle betala och att fridryck inte ingår för Diamond, jag drog upp appen och visade henne vad som gäller och inte gäller, tillsslut gav hon med sig och gav mig min Sprite, ingen ursäkt här heller. Vid lunch serveringen så fick jag vagnen i benet igen, inget ursäkta eller så.
Nej tack och hej Sas, nu får det vara nog med denna upp och ner service.
Avbokat resterande resor med Sas och ska börja flyga med LH eller ANA när jag väl besöker Japan, om jag av någon anledning ska flyga Sas så blir det att bojkotta allting som har med CPH att göra.
Måste vara fel på mitt Guldkort då.Jag ringde SAS kundtjänst idag och svaret jag fick var
Det är många som vill ut och resa idag och alla våra traveller consultants är upptagna.
Din väntetid beräknas till 2 minuter.
Jag älskar mitt guldkort!