gjohansson
Medlem
Två cheese att ta medMen trots detta gissar jag att du inte regelmässigt besöker Donken innan en flygning i first.
Två cheese att ta medMen trots detta gissar jag att du inte regelmässigt besöker Donken innan en flygning i first.
Lite skillnad på att laga en motor och en ugn på ett flyg. Jag ursäktar inte sas, men allt är inte så enkelt som man kan tycka. Lösningen blev väl inte direkt bra och kunde skötts bättre det håller nog alla med om och de sov vill ha kompensation kommer säkert att få det också.
Och det skrev jag ju också att de borde kunna ha gjort.Inställningen att problem inte behöver lösas skiljer sig dock inte oavsett vad det är som är trasigt.
Att sitta och säga "jo, det var synd men vad kunde de gjort?" hjälper inte någon. De hade kunnat förbereda sig för något som är högst sannolikt. Herre Gud allt de hade behövt göra var att skicka ett mail och ett sms där det stod "tyvärr har vi problem med cateringen på ditt flyg, försök därför att äta innan du boardar".
Total kostnad för SAS? 0kr. Tidsåtgång? 20 min.
Det tycker jag själv man kan kräva och förvänta sig 2017.
Jeg fikk inntrykk at det gjaldt hele flyet når sadwich ble annonsert som erstatning for varmrett. Jeg tenker at det nok at det var bevisst for ikke å skape enda mer irritasjon blant Y og M passasjerene......Det här (polare var med på samma flight, sedvanlig servering i affärsklass).
Precis så var det nog. Längst fram serverades varm gourmetmat medan Plus och Go fick en sandwich.Jeg fikk inntrykk at det gjaldt hele flyet når sadwich ble annonsert som erstatning for varmrett. Jeg tenker at det nok at det var bevisst for ikke å skape enda mer irritasjon blant Y og M passasjerene......
Uselt!Jag var för några veckor sedan i Athen och på vägen dit gick väskan sönder såpass mycket att jag behövde en ny där och då. Det fanns ingen likadan Titanväska, men jag fick istället en BRIC'S-väska. Väl hemma igen så märkte jag att det inte var en äkta BRIC'S utan någon riktigt billig piratskit. Mailade kundtjänst om detta och fick ett riktigt goddag yxskaft-svar:
Eftersom du mottagit och kodkännt den väska du mottagit så utgår det ingen vidare ersättning i ditt ärende.
Av detta drar jag två slutsatser:
-SAS tycker att det är ok att lura människor om de går på bedrägeriet.
-SAS tycker att det är ok med olaglig kopiering av upphovsrättsligt skyddade verk.
Jag blev sedan hänvisad till en outsourcad bagsupport där det enda sättet att komma vidare på är med hjälp av en File reference. Som jag naturligtvis inte har fått...
Yes, jag började med diamondsupporten som lade upp ärendet åt vanliga kundtjänsten eftersom det egentligen inte var ett Eurobonusärende. Men jag ska nog skicka vidare svaret dit så de får se vad vi får stå ut med när den vanliga kundtjänsten hanterar ärendena.Uselt!
Är du diamond så ta det med den supporten på en gång. De brukar vara vettiga att ha och göra med, annars borde guld-supporten kunna göra något om du är EBG.
Det gör du rätt i, hoppas de ser "allvaret" i detta. Ingen kund oavsett status ska få den behandlingen när det uppenbart blivit så här fel.Yes, jag började med diamondsupporten som lade upp ärendet åt vanliga kundtjänsten eftersom det egentligen inte var ett Eurobonusärende. Men jag ska nog skicka vidare svaret dit så de får se vad vi får stå ut med när den vanliga kundtjänsten hanterar ärendena.