SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Axelzon, 3 Augusti 2012.

  1. SNIFF

    SNIFF Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Satsar en öl på monks att hon får den före dig ;)
     
    MrPlow gillar detta.
  2. MrPlow

    MrPlow Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Ja inte blev det bättre av att ha tag på den!
     
    SNIFF gillar detta.
  3. MrPlow

    MrPlow Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Nu har jag skrivit ett klagomail. Känns alltid lite bättre efter :)
     
    Jakob K gillar detta.
  4. Siljevm

    Siljevm Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Off topic: verkar som att många av de klagomål kommer av brister i information och upplärning av cc och annan personal.
    Jag jobbar, bland annat i Göteborgs största bolag, aka staden Göteborg. Och vi ska läsa våran mejl varje dag, just för att få information från närmaste chef, HR, Staden. Borde ju kunde sättas i system hos SAS också.

    On topic: fick erbjudan om att vinna bonuspoäng (reklamutskick), öppnar mejlet ock den innehåller ingen konkurrens, men erbjudan om att använda mina poäng. Med saldo från en mnd tillbaks, alltså hälften av mina poäng! Känns som missad tillfälle och förlegat utskick! Två minter senare fick jag samma utskick, men rätt överskrift.
     
  5. Jakob K

    Jakob K Medlem

    Ort:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Är det inte så att ölen jag bjöd på efter denna traumatiska händelse de facto kändes minst lika bra.....? :D
     
    Last edited: 23 April 2015
    MrPlow gillar detta.
  6. MrPlow

    MrPlow Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Utan att detta hade hänt så hade jag inte vetat att du var på CPH och att en stor öl är 75 cl :)

    Du har rätt det blev liksom bättre än innan. Tack SAS och Jakob K.
     
    telelina, Knucket, SNIFF och 1 annan gillar detta.
  7. MrMadsen

    MrMadsen Medlem

    Ort:
    Malmö
    Land:
    Sverige Sverige
    Är det här man bölar av sig om sina i-landsprobelm eller? OK, Here we go. :)

    Första resa som EBG, en Amex 2-4-1, väljer sittplatser CPH > NRT och NRT > CPH, all good. All good.
    Loggar in nu 22 timmar innan för att se om någon bättre plats har blivit ledig för mig och frun, ser då att vi blivit ombokade till mitt-säten och mitt i mittsäten. Tack SAS.
    Ringer dygnet-runt-supporten. Dom säger att jag inte var EBG enligt deras system (hur kunde jag då boka plats gratis i förväg?), men "let me talk to my manager, please hold". Trixar om oss till skitplatser längst bak i planet, ber om ursäkt, and that's it.
    Retar mig som fan att dom f*ckar våra platser och sen inte kan fixa det. Visst, i-landsproblem, men jag har kämpat och investerat massa pengar och tid på att få EBG, för att sen bara få samma halvdana icke-ansvarstagande-service som jag fick som EBB/EBS.

    ... och jag som älskar SAS :'(.

    Hur formulerar jag mitt mail till deras klaga-service?
     
    Siljevm gillar detta.
  8. TorbjornMieden

    TorbjornMieden Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
  9. Agö

    Agö Medlem

    Ort:
    CPH
    Land:
    Sverige Sverige
  10. Supporten från sin bästa sida idag, ville boka en TRavel pass biljett på min vanliga linje imorn, som vanligt. Men Senaste veckan har flighten endast haft 6-10 säten plus. Just imorgon är det 6 verkar det som, för det finns inga lediga att boka. Jag ringer och då klockan är efter 19 hamnar jag i tjotahejti. Förklarar läget att det verkar slut på Plus stolar men att det bör finnas Economy ledigt som vanligt. Frågar om de kan skjuta in fler plus stolar alternativt kan boka in mig på en Go plats...5 min på hold senare får jag veta att nepp, går inte. Kan inte skapa fler plus säten och mitt travelpass tillåter inte bokning i go...

    Vafan gör jag nu? Antagligen får jag bränna poäng för en award istället
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×