Senaste nytt

SAS +Deal

Ställer mig lite frågande till hur bra deal deras deals egentligen är. Var nära att slå till på ett par lurar som enligt sajten kostar 2399 i butik, 1399 hos Eurobonus.

SAS EuroBonus +Deal

På Prisjakt hittar jag dock inte en enda butik som tar mer över 1800. De flesta ligger på samma pris eller strax över. Så hur uppumpade är egentligen deras priser undrar jag?

Jabra Vega - Hörlur - Hitta lägsta pris, test och specs

Det enda positiva är väl att man får 1400 poäng på köpet.
 

hallgren

Medlem
Ställer mig lite frågande till hur bra deal deras deals egentligen är. Var nära att slå till på ett par lurar som enligt sajten kostar 2399 i butik, 1399 hos Eurobonus.

SAS EuroBonus +Deal

På Prisjakt hittar jag dock inte en enda butik som tar mer över 1800. De flesta ligger på samma pris eller strax över. Så hur uppumpade är egentligen deras priser undrar jag?

Jabra Vega - Hörlur - Hitta lägsta pris, test och specs

Det enda positiva är väl att man får 1400 poäng på köpet.

Att produkters värde anges som tillverkarens "rekommenderade pris", och att detta pris aldrig är vad som tas ut, är knappast unikt. Det sker ju hela tiden överallt. Som vanligt gäller det ju att ha koll på vad saker egentligen kostar och ibland är de erbjudanden som finns på sajten bra, ibland inte lika bra.
 
Jag slog till på en Ellehammer kabinväska. Behöver en kabinväska och så get det fina EB-poäng. Kollade lite omdömen. Väskorna verkar säljas en del i Storbritannien till något högre pris. Folk verkar nöjda överlag.

Jag har varit inne på att köpa Samsonite eller Rimowa, men eftersom jag oftast reser med en Think Tank fotokabinväska) fylld med kameraprylar så är det sällan jag behöver en vanlig kabinväska. Airport International™ Rolling Camera Bags for Airlines • Think Tank Photo

Är jag inte nöjd med Ellehammer så får den gå till sonen och jag är nöjd med poängen. ;)
 
Toppen