SAS Customer care, vad har hänt?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av clarkkent, 14 December 2016.

  1. Jag hade ett liknade ärende med Swiss. Det tog 4x påtryckningar och totalt 16 veckor innan pengarna kom tillbaka. Det var en affärsklassresa till USA på dealen till 6 500kr i våras.

    Jag skrev att jag inte var nöjd med detta, och i tredje konversationen fick jag en voucher på 3 000kr för nästa resa. Men det var nej några gånger innan..
     
    011430121 gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×