Senaste nytt

SAS Business REA inom Europa

LN-FHU

Medlem
Lustigt att sidan finns uppe innan den är klar. Eftersom det står 75% rabatt borde väl ett pris t/r inkl avgifter hamna på ca. 3000 SEK?

Det står "opp til" 75 % rabatt......tvilsomt det er mange seter med 75 % rabatt, og enda mere tvilsomt at du finner det på både tur og retur......
 
SAS måste bli bättre på att koordinera internt. Ringde kundtjänst och frågade varför jag inte kan boka detta erbjudande som ska börja gälla from idag den 19e. Efter en lång utläggning från supportkillen hur ekonomibiljetter prissätts gav jag honom länken och då trillade polletten ned. Efter att ha suttit på hold i 6-7 minuter återkom han med det korta svaret att erbjudandet inte börjar gälla förrän imorgon. Snälla SAS, försök förbättra kommunikationen internt! Jag såg också att att Edinburgh tagits bort :-( just den destination jag var sugen på.
 

Homer

Medlem
SAS måste bli bättre på att koordinera internt. Ringde kundtjänst och frågade varför jag inte kan boka detta erbjudande som ska börja gälla from idag den 19e. Efter en lång utläggning från supportkillen hur ekonomibiljetter prissätts gav jag honom länken och då trillade polletten ned. Efter att ha suttit på hold i 6-7 minuter återkom han med det korta svaret att erbjudandet inte börjar gälla förrän imorgon. Snälla SAS, försök förbättra kommunikationen internt! Jag såg också att att Edinburgh tagits bort :-( just den destination jag var sugen på.

Det beror säkert på att det inte finns Business klass dit, så står det i alla fall här

Edinburgh**,

** No Business class service

EuroBonus bargains makes your points go further! - SAS
 

flapps

Medlem
Hej

Kanske en dum fråga, men då kan man i praktiken boka en trevlig resa kl 00.01 inatt då kanske eller typ?
 
Toppen