Senaste nytt

SAS Bonusresa med upp till 50% rabatt, boka senast 8 dec 2019, res 7 jan - 31 mars 2020

Gus

Medlem
Nu fungerar Europa för mig :). Otroligt generöst av SAS! :) En liten fråga om SAS-resa i plus. Funderar på att ta med mig familjen till Hamburg. (Bra stad?) Jag älskar att flyga i premiumkabiner, men tycker att arn-cph är sådär. Undrar om jag ska boka direktflyget Arlanda-Hamburg eller ta en mellanlandning i Köpenhamn? Är det "riktig" plus-servering på Arlanda-Hamburg med Gin & Tonic och en mat-kub? Eller bara smoothie och polarrulle?

Undrar även om ni har något tips på destination i Europa där det finns roliga aktiviteter för barn? Gärna i de närmaste zonerna (Tyskland, Polen) så att poängresan blir lite billigare :).

Nu blev det lite off-topic men det hänger ju ändå ihop med rean :).
 

chaudi

Medlem
Nu fungerar Europa för mig :). Otroligt generöst av SAS! :) En liten fråga om SAS-resa i plus. Funderar på att ta med mig familjen till Hamburg. (Bra stad?) Jag älskar att flyga i premiumkabiner, men tycker att arn-cph är sådär. Undrar om jag ska boka direktflyget Arlanda-Hamburg eller ta en mellanlandning i Köpenhamn? Är det "riktig" plus-servering på Arlanda-Hamburg med Gin & Tonic och en mat-kub? Eller bara smoothie och polarrulle?

Undrar även om ni har något tips på destination i Europa där det finns roliga aktiviteter för barn? Gärna i de närmaste zonerna (Tyskland, Polen) så att poängresan blir lite billigare :).

Nu blev det lite off-topic men det hänger ju ändå ihop med rean :).

Hamburg -> Arlanda är i alla fall med kub så andra hållet bör vara det. Gränsen går väl vid ca 90 min?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

molntankar

Medlem
Ni som är proffs:

Jag har hittat en resa

ARN - SFO t/r.
Med FlyPremium får jag den här resan i SAS Plus för 48000 p + 899 SEK.

Jag är nöjd med den dealen och vill boka.

MEN: jag kommer eventuellt inte kunna resa dessa datum (det hänger lite i luften).

Hur mycket av dessa 899 SEK får jag tillbaka om jag avbokar resan? Poängen räknar jag med att jag får tillbaka (inga poäng är ens i närheten av att gå ut).

Tack för svar!

Screenshot_20191203-171806.jpg
 

Atom

Medlem
Pga mitt resesällskap till tilltänkt destination inte kan vara lika flexibel som jag så undrar jag.
Det går enkelt att ändra medföljande om det skulle behövas? Är väll bara en avgift va?
 
Toppen