Senaste nytt

SAS börjar med SAS Go Light till Asien

Sullon

Medlem
Finnair erbjuder motsvarande till Asien. Jag får känslan av att det bara handlar om att kunna kommunicera ett lågt "från" pris men att de flesta sedan måste köpa en dyrare biljett.
 
Finnair erbjuder motsvarande till Asien. Jag får känslan av att det bara handlar om att kunna kommunicera ett lågt "från" pris men att de flesta sedan måste köpa en dyrare biljett.
Jag har flera gånger flugit till Asien med handbagage. En kabinväska/större ryggsäck rymmer ganska mycket kläder för ett varmt klimat när man åker privat och behöver t-shirt+badbyxor.
 

maswan

Medlem
Finnair erbjuder motsvarande till Asien. Jag får känslan av att det bara handlar om att kunna kommunicera ett lågt "från" pris men att de flesta sedan måste köpa en dyrare biljett.

De flesta fall av en veckas konferens, och i stort sett alla kortare event, tar jag i ryggsäcken med kabinmått. Oavsett om det är österut eller västerut som planet går. Det är fritidsresorna med vandringskängor etc som brukar kräva incheckat bagage.
 

chazzie

Medlem
Finnair erbjuder motsvarande till Asien. Jag får känslan av att det bara handlar om att kunna kommunicera ett lågt "från" pris men att de flesta sedan måste köpa en dyrare biljett.

Lustigt nog fungerar det också, väldigt många stirrar sig blind på 100-lappar i listpriset, även om det sen innebär en 12h resa utan mat eller bagage, alternativt med 40h layover :S
 
Toppen