SAS avslutar linjen mellan Houston och Stavanger och förstärker utbudet till New York

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Marcus_R, 15 September 2015.

  1. Kimmen00

    Kimmen00 Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Ytterst surt. Sas kundtjänst var extremt ohjälpliga..de hade bokar om oss Chicago - ARN men kunde inte boka ngt mellan IAH och ord då "de endast kunde boka sas flighter"? Eh? Ska vi gå till Chicago då eller?
    Hon vägrade star alliance flighter.

    Tallin hittade bonusplatser med lufthansa 1610 till fra men problemet är att det är för tidigt vi hinner ej tills dess. De kunde bara boka bonusplatser och ej business om det ej fanns award-platser.

    Fortsättning följer
     
    Agö gillar detta.
  2. Kimmen00

    Kimmen00 Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Förtydligande : Tallin kunde bara boka befintliga bonusplatser och ej andra flighters business som ej fanns som saver award.
     
  3. erc

    erc Medlem

    Ort:
    Karlstad
    Land:
    Sverige Sverige
    Det framgår inte hur Go Plus
    Öhh...? Seriöst? Ring igen.
     
    agehall gillar detta.
  4. miramax

    miramax Medlem

    Ring SAS vanliga kundtjänst. Detta handlar inte om en ombokning för att DU vill ändra avgångar.
     
    Fredrik Jeanson, agehall, FCT och 4 andra gillar detta.
  5. Agö

    Agö Medlem

    Ort:
    CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    Haha, priceless.
     
    Yoghurt, bnr, Kris och 9 andra gillar detta.
  6. Kimmen00

    Kimmen00 Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Det var det jag gjorde.. De erbjöd så fint att avboka biljetten om jag ville oxå.. Snacka om Lost.
     
  7. flum

    flum Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Seriöst?!?! Låter helt vrickat.
     
  8. Kimmen00

    Kimmen00 Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Talade med kundtjänst igen. Blev åter hänvisad till Tallin pga att de hävdade att de ej kunde boka/ändra denna för att då skulle mer poäng dras (eh?). Dessutom låga jag nu om bokad ord-arn i C men inget mellan IAH-ord och de menade sas kundtjänst var inget de kunde de hjälpa till med? Ursäkta.. 3 samtal med 3 olika agenter och goddag yxskaft var gång.
     
  9. Kimmen00

    Kimmen00 Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Ursäkta alla felskrivning. Skulle på autokorrekt i mobilen. Suck.
     
  10. Är du Guld eller Diamond så maila allt su sagt till oss här till den supporten
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×