SAS avslutar linjen mellan Houston och Stavanger och förstärker utbudet till New York

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Marcus_R, 15 September 2015.

1. ELOS

ELOS Medlem

...så denna B737 sättas in UTÖVER de två befintliga dagliga avgångarna med A330/A340 som går från CPH ? Jag är bokat på SK 901 den 9 maj och föredrar att resa i business A340 framför B737. Ser att min avgång är 18.35 och att den avgångstid som angivits för B737 är 18.25.
    Någon som kan ge klarhet?

2. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tror ingen kan ge klarhet i detta nu. Rimligtvis borde de återgå till 2x A330/340 från och med sommarprogrammet 2016, så pass hög beläggning är det då.

3. miramax

miramax Medlem

Jag får upp CPH-EWR nu med privatair. styvt 40 papp t/r.

agehall och Agö gillar detta.
  4. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Börja från Hamburg istället.

upload_2015-9-15_12-18-58.png

niklaswik, FCT och miramax gillar detta.
  5. Kimmen00

Kimmen00 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    De som vill ha fett mkt bättre service i C tex :):)

6. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tror du folk tänker på detta? Den stora massan som köper Go alltså. Idag flyger ju folk till Kanarieöarna etc i 737 utan problem. Jag tror inte det är så många utanför vår krets som tänker på sådana saker faktiskt. Men men, jag gissar ju bara också iofs. :)

7. olo

olo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är också en idé. Då skulle den under sommaren kunna gå från Landvetter istället. ;)

På samma datum: 23kkr från GOT, 22kkr från OSL.

crown, ekf, Jakob Österberg och 1 annan gillar detta.
  8. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu ligger SK901/902 med 73W uppe på ExpertFlyer. Det intressanta med detta är att tillgängliga bokningsklasser är enbart CJDZ.

Söndagen den 27MAR2016 övergår SK901/902 till att vara en blandning av A330/340 där bokningsklasserna för SAS Plus är antingen stänga eller Waitlistade (som diskuteras i en annan tråd).

Funderar på om det kommer mer förändringar. Vad skall annars 73W göra under sommarperioden?

Agö gillar detta.
  9. Alf

Alf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inget val för mej heller med att åka 737 över Atlanten. Med nya stolarna i SAS A330/340 är valet lätt. Skulle aldrig välja Go i en 737 så lång tid. Iofs skulle jag inte välja Go annars heller.

Igorius och Agö gillar detta.
  10. Wendestam

Wendestam Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hade valt A330/340 alla dagar i veckan före Go på en 737:a till EWR. Plus (2+3) borde de väl kunna få in i stället?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!