Senaste nytt

SAS avslöjar nya destinationer: Toronto, Hong Kong, Mexico City, Brunei och ...

Homer

Medlem
Toronto.jpg
 

Fredrik

Medlem
Jomen det är ju även prickar vid Mexico City, Borneo och vad som verkar vara Nya Guinea ?

Ursäkta urspårning men när jag försöker boka en bonusresa från Stockholm med United dyker Stockholm, Papua Nya Guinea upp ovanför Stockholm, Sverige. Kanske någon dansk på SAS som inte heller fattar vilket Stockholm som har trafikmängderna.
 

Palazzi

Medlem

Eller Montreal. Båda är ju väldigt trevliga.... Skönt med visumfriheten i Kanada också.

Dock verkar det ju konstigt om de skulle avslöja sig så lätt som genom denna video... En del resmål är ju verkligen förvånande om de skulle stämma.

Boston, Montreal och Miami/Orlando är ju inte jätteöverraskningar, men Mexico City:confused:

Indonesien är väl inte heller ologiskt men Nya Guinea är ju smått chockerande ^^ Ser förresten landet ut som på bilden?:rolleyes:

En linje till Marocko häpnar jag väl inte heller över.
 

Palazzi

Medlem
Ursäkta urspårning men när jag försöker boka en bonusresa från Stockholm med United dyker Stockholm, Papua Nya Guinea upp ovanför Stockholm, Sverige. Kanske någon dansk på SAS som inte heller fattar vilket Stockholm som har trafikmängderna.

Stockholm-Stockholm räknas som inrikes? ^^
 

Palazzi

Medlem
Hong Kong är också med, men den stora överaskningen vid sidan av Nya Guinea är väl detta
Visa bifogad bild 14970

Tripoli ligger iofs nära gränsen till Tunisien så borde inte vara detta, tyvärr:p Cairo ska det nog vara, men enligt google maps snarare Benghazi. Förutom lite attacker under 2012 ser det ganska fint ut, och Qatar flyger till staden. Flygplatsen ser ut att gå i sparsmakad Nordafrikansk stil:rolleyes:
 

taxvalp

Medlem
Vore ett ganska innovativt brott mot börsreglerna om SAS meddelade investeringar i nya långlinjer genom att kommunicera med färgpluppar på en karta i ett filmklipp :)
 
Toppen