Senaste nytt

SAS avser testa automatisk Fast Track på Landvetter inrikes

JacobGBG

Medlem
På GOT!? Jag har aldrig stått i kö där längre än 4-5 min och jag har gjort snart tre-siffrigt antal flygningar in-och-ut därifrån. Känns som det är i en väldigt begränsad tidsrymd en sån Priority lane har något syfte.
 

MarcusC

Medlem
Ehh, jag flög utrikes imorse & inte såg jag ngn priority lane. Var skall den finnas?

Utrikes har man priorityinsläpp till höger (finns ett eget insläpp) där man visar boarding kort in till säkerhetskontrollen . Men det verkar ju ytterst oklart om Swedavia fått med sig några flygbolag etc på denna tjänst ?
 

MarcusC

Medlem
På GOT!? Jag har aldrig stått i kö där längre än 4-5 min och jag har gjort snart tre-siffrigt antal flygningar in-och-ut därifrån. Känns som det är i en väldigt begränsad tidsrymd en sån Priority lane har något syfte.

Inrikes är det som sagt ytterst sällan kö, men det är klart, kan SAS erbjuda att man drar sitt kort / smart pass och kan passera snabbare inte mig emot ? Men det behövs mycket mera på utrikes !!
 

kristerj

Medlem
Testade nyss Priority Lane på GOT inrikes, gick förbi den obefintliga kön :). Det funkade med Smartpass ( även biljett o kort). Kanske bra i morgonrusningen och alltid kan det väl reta de som åker med Norwegian....:rolleyes:
 
Toppen