Senaste nytt

SAS Arlanda - Los Angeles fr. 4999 kr

Inga problem att byta i MUC dvs hellre det än ARN i synnerhet att nästa år kommer nya första klass loungen vara klar i MUC....

"trots allt en del i pris" som jag ser det är det i princip samma pris 3079EUR (som Christian tog fram) och mitt Första klass 29745DKK...:)
Enig. Hvis man skal være nøje så er 30.000DKK nærmere 4.000€ men stadig det åbenlyse valg (30.000 SEK havde været ca. det samme som 3.100€)
 

Ricci

Medlem
I min värld är 29,745 DKK ca 3,986 EUR.
Du har rätt jag så det efter jag postade det....
Jag får skylla på min matte inte är helt bra idag efter matchen igår mot Celtic;)

Edit: men man kan få in ett leg med LH F för samma pris...se tidigare inlägg...
 
  • Gilla
Reactions: FCT

ARNBER

Medlem
Du har rätt jag så det efter jag postade det....
Jag får skylla på min matte inte är helt bra idag efter matchen igår mot Celtic;)

Edit: men man kan få in ett leg med LH F för samma pris...se tidigare inlägg...
OT var du på match igår och flög tillbaka från Edinburgh? I detta fall flög vi med samma plan :)
 
F

FCT

Guest
OT var du på match igår och flög tillbaka från Edinburgh? I detta fall flög vi med samma plan :)
Vad får dig att tro att en medlem på detta forum satt på samma plan som dig? Finns åtskilligt många alternativa connections till/från Edinburgh. :p
 

Brandten

Medlem
Blir nog trevligt att flyga SAS nya kabin non-stop men jag som hellre flyger med stopp tar nog dessa alternativ...
uploadfromtaptalk1440076353063.png



Istället för det här dyra alternativet....
uploadfromtaptalk1440076368351.png
 
Toppen