Senaste nytt

SAS appen fungerar inte på iOS8

A

Aurora

Guest
Det är apples nya iThought funktion, tänkte du på någon speciell? :D

haha. fantastisk.

Jeg har inte uppdaterad min iPhone 5 med iOS 8, men jeg får inte lagt til boardingpass i passbook. Så appen virker inte att fungere optimalt selv på iOS 7.noe. Är det nogra flere som har samma problem? Skal uppdatera den til iOS 8 i kveld, är spent på att se om det gjør en forskjell.
 
A

Aurora

Guest
haha. fantastisk.

Jeg har inte uppdaterad min iPhone 5 med iOS 8, men jeg får inte lagt til boardingpass i passbook. Så appen virker inte att fungere optimalt selv på iOS 7.noe. Är det nogra flere som har samma problem? Skal uppdatera den til iOS 8 i kveld, är spent på att se om det gjør en forskjell.

Nå fungerte det problemfritt. Måtte vært min mobil og ikke SAS appen :)
 

agehall

Medlem
OT.
WTF?! Efter uppdatering till iOS8 spontanringer telefonen upp slumpmässigt telefonnummer. Detta då den legat orörd på skrivbordet under en halvtimme.

Det är iNSA-featur:n som kickat in. De ville väl lyssna lite närmare på dig, så de fick dig att ringa in till centralen...
 

Lokföraren

Medlem
Jag får inte igång min. Verkar som inte det finns någon uppdatering. Gillar inte Apple egentligen, men, någon som vet? När jag klickar på ikonen så flashar det till och så kommer jag till hemskärmen igen.

Har uppdaterat min iPad och alla appar är uppdaterade.
 

ekf

Medlem
iPad-appen är ju inte densamma som den till iPhone. Den till iPaden fungerar inte hos mig heller, men på telefonen är appen är ok. Har du provat att installera telefon-appen på iPaden?
 
Toppen