Senaste nytt

SAS appen fungerar inte på iOS8

Mickey

Medlem
Vill bara varna att SAS appen inte fungerar på min iPhone 5 som jag precis uppdaterat till iOS8. Håller på att uppdatera min iPad air i skrivande stund så jag får återkomma med i fall SAS appen fungerar på den om inte någon annan hinner före.
 

ekf

Medlem
Kan meddela att det inte funkar på Iphone 5s eller Ipad Air heller. Har varit så iaf senaste veckan med iOS8. Har till och med provat att avinstallera och sedan installera om..
Har sett fenomenet med fler appar än just de från SAS, så det kan vara läge att lugna sig med uppdateringen om man inte redan kört igång...
 

nlu

Medlem
Sas... Inte oväntat, att ios8 släpps idag.

BC redaktionen uppdatera oss när era Saskontakter gett sin kommentar
 

vicce

Medlem
Fungerar inte för mig heller, iPhone 5. Skulle behöva appen idag, men men, får väl snällt vänta tills i morgon fredag...
 

agehall

Medlem
Uppgraderar man direkt det kommer nya major-versioner så får man ju räkna med lite problem. Man kan visserligen tycka det är svagt av SAS, men deras kärnverksamhet är trots allt inte att skriva appar...

Själv brukar jag släpa åtminstonde ett par veckor innan jag uppdaterar iOS och då har man i princip inga problem alls.
 

Thornado

Medlem
Jag har det omvända problemet, inte då med just SAS-appen, men t.ex. Club Carlsons app som inte går att installera på min telefon eftersom den kräver minst iOS 7...
 
Toppen