Senaste nytt

SAS-appen 2.0

HCas

Medlem
Men framförallt ska man få notification vid gate change. Får se om det funkar i praktiken... Men det jag verkligen skulle vilja ha är en notification när boarding påbörjas (eller go to gate etc - är den statusen ändras)

Det skulle vara riktigt nice. Gate change brukar man väl ändå få ett sms om, eller minns jag fel?
 

miramax

Medlem
Idag landade 2.1.

Lite rolig statistik (under 100 timmar i luften det senaste året! På sas då.)

Men framförallt ska man få notification vid gate change. Får se om det funkar i praktiken... Men det jag verkligen skulle vilja ha är en notification när boarding påbörjas (eller go to gate etc - är den statusen ändras)

Undrar om den räknar med bonusresor. De syns ju ej på kontoutdraget. Det vore nice om de gjorde det tycker jag även om det skulle stå 0poäng intjänade.
 

mha321

Medlem
Undrar om den räknar med bonusresor. De syns ju ej på kontoutdraget. Det vore nice om de gjorde det tycker jag även om det skulle stå 0poäng intjänade.
De har en annan ruta för antal bonusresor. Men den räknar antal och inte tid.

Huruvida de är med eller inte i timmarna skulle ta väldigt lång tid att kolla upp med kontrollräkning. Det lämnar jag till någon som har färre resor med sas :)
 

Canadien

Medlem
Hade ju varit kul med alla *A flights och airtime, kanske kopplat till ngn challenge - öka din SAS-mileage% till 25% - 10,000 extrapoäng eller så. Jag ligger under 20% idag tror jag.
 
Toppen