Senaste nytt

SAS Amex Premium - Just nu! Ansök senast 30/4 och få 30 000 EuroBonus Extrapoäng**

Status
Stängd för vidare inlägg.

Resetokig

Medlem
** Ansök senast 30/4 2021 och få 30 000 EuroBonus Extrapoäng. Poängen räcker till en bonusresa med SAS Go inom Europa (skatter och avgifter tillkommer). Erbjudandet gäller endast nya kunder och under förutsättning att du handlar för minst 36 000 kr t.o.m. den 31/7 2021. Poängen överförs senast augusti 2021.

SAS EuroBonus American Express Premium Credit Card | Amex
 

Attachments

  • Screenshot_20210224-091020_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20210224-091020_Samsung Internet.jpg
    48,1 KB · Visningar: 443
Last edited:

Ano

Medlem
Tackar för kollen.
Synd på den långa perioden på detta erbjudande ...innebär ju att vi inte kan hjälpa nära och kära in i denna värld förrän framåt Maj, och tjäna egna poäng på det.. :(
Vad menar du? Signar dina nära och kära upp sig med din värvnings-länk, så får du och dem den ordinarie signup-bonusen. Ingen skillnad mot hur det var igår.
 

Thornado

Medlem
Vad menar du? Signar dina nära och kära upp sig med din värvnings-länk, så får du och dem den ordinarie signup-bonusen. Ingen skillnad mot hur det var igår.

Så är det ju, men om jag värvade en vän via min länk under denna period så skulle åtminstone jag ha lite dåligt samvete för att jag ger vännen en betydligt sämre deal (12k poäng istället för 30k) för att jag själv ska tjäna 12k poäng på det. Den möjliga fördelen med värvningslänken är ju förstås att det är lägre spendkrav för den som skaffar kortet, men å andra sidan så borde det inte vara något större problem då man har ända fram till slutet av juli på sig att uppnå spend.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen