SAS-AmEx Hur lång tid från ansökan till kort-i-hand?

Diskussion i 'Kreditkort' startad av jsn, 27 April 2016.

1. direktörnSE

direktörnSE Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ser att jag faktiskt sökte den 21 och fick kortet igår, 28, så det blir 6 arbetsdagar och inte två veckor. Nåja :)

2. jsn

jsn Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  3. Meazza

Meazza Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Knasig tråd.

MrDollar gillar detta.
  4. direktörnSE

direktörnSE Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det ordnade moderator snabbt, visste inte att det fanns en tråd redan, knasigt!!!

5. Gasterlund

Gasterlund Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ansökte förra söndagen (med godkänt direkt på skärmen), fick kortet idag, så 8 arbetsdagar.

6. direktörnSE

direktörnSE Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    och idag kom 20.000 statuspoäng, en dag före jag skulle bli downgraded till EBB :D

7. eliee

eliee Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick mitt kort på 6 arbetsdagar.

8. mry

mry Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har värvat några kompisar senaste tiden och noterat följande rörande kort. Vissa personer får kortet eter ca en vecka medans det för vissa tar lite längre tid. Hade två som ansökte inom 10 minuter där den ena tog 6 dagar och de andra 19 dagar. Jag fick poäng för den ena personen redan efter 2 dagar men det tog drygt 2 veckor tills jag fick värvningspoängen för andra personen. Antar att det är som såhär, de personer där det helt per automatik går igenom kredit kollen de gör går fort men vissa hamnar antagligen i manuell handläggning tar lite extra tid.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!