Senaste nytt

SAS Amex Elit eller Amex Platinum ?

Harnos

Medlem
Velat länga om AMEX Platinum, har AMEX Elite och är nöjd med innehållet där, från Platinum är det lounge och hotellförmåner jag är sugen på, lite trist nu att dom tog bort Scandic.
Någon som vet om hotellförmånerna gäller första året med Platinum eller någon som förnyas varje år jag behåller kortet?
Hade gärna sett ett SAS AMEX Platinum som kombinerar korten, säg för en kostnad runt 7500/år ;)
 

Frisk78

Medlem
Velat länga om AMEX Platinum, har AMEX Elite och är nöjd med innehållet där, från Platinum är det lounge och hotellförmåner jag är sugen på, lite trist nu att dom tog bort Scandic.
Någon som vet om hotellförmånerna gäller första året med Platinum eller någon som förnyas varje år jag behåller kortet?
Hade gärna sett ett SAS AMEX Platinum som kombinerar korten, säg för en kostnad runt 7500/år ;)

Sas Amex Platinum hade varit något det :)
 

aldrighemma

Medlem
Allt möjligt konserter, provsmakningar, mingel, filmer, teater etc. det kommer minst någon inbjudan varje vecka, men alla är inte gratis.
Tyvärr så har jag aldrig möjlighet att gå, så jag vet inte hur lätt det är att få platser, men någon annan skrev nyligen att det var rätt svårt tyvärr.
 

Samosaguas

Medlem
Någon som har koll på vad för typ av event man får inbjudan till via SAS elite? Samt hur ofta?
Det bästa eventet som jag varit på är en gratiskonsert med Veronica Maggio med snittar och fri champagne plus att man fick en Maggio-bok efter konserten.

Ett annat bra var när XXL bjöd in till event med 20% på allt, goodie bag plus ett gratis presentkort på 500kr per person. Toppen när man tog med sig frun också.
 

Slipsknut

Medlem
Det bästa eventet som jag varit på är en gratiskonsert med Veronica Maggio med snittar och fri champagne plus att man fick en Maggio-bok efter konserten.

Ett annat bra var när XXL bjöd in till event med 20% på allt, goodie bag plus ett gratis presentkort på 500kr per person. Toppen när man tog med sig frun också.

Du måste ha varit overkligt snabb för att få plats på dessa?

Så fort jag ville ta del av erbjudande och öppnade notisen på 1 sek var det alltid fullbokad oavsett vilket event.

Well Done !
 

Samosaguas

Medlem
Du måste ha varit overkligt snabb för att få plats på dessa?

Så fort jag ville ta del av erbjudande och öppnade notisen på 1 sek var det alltid fullbokad oavsett vilket event.

Well Done !
Jag har inget minne av att jag var overkligt snabb. Hade inga problem att boka något av eventen, men hade kanske tur helt enkelt :)
 
Toppen