Senaste nytt

SAS American Express

Status
Stängd för vidare inlägg.

DrKlas

Medlem
Varför inte hoppa på ett erbjudande om Amex Platinum med 200 000 MR som räcker till London?

Vad är det för årsavgift första året då?

För något år sedan fanns det ett erbjudande om Gold-kort utan avgift första året och 165000 MR. Efter det har jag inte sett bättre än 100000 poäng som startbonus förutom för just Platinum.
 

vicce

Medlem
Fick ett brev igår från SAS om att skaffa deras Amex och då få 10.000 välkomstpoäng efter första köpet samt första året fritt. Tyckte det lät väldigt bra?

Kan meddela att jag tydligen förstått fel, det var halva avgiften första året... Tyvärr har jag inte kvar erbjudandet utan bara ansökningsformuläret. Hade velat se om jag såg fel eller om de har debiterat fel. Men men, det är väl bara att betala och vara glad för 10.000 poäng i alla fall. :)
 

Stefan62

Medlem
Vad är det för årsavgift första året då?

För något år sedan fanns det ett erbjudande om Gold-kort utan avgift första året och 165000 MR. Efter det har jag inte sett bättre än 100000 poäng som startbonus förutom för just Platinum.

Jag ordnar kortet med 25% rabatt första året - skicka pm om Du vill ha en lista på alla förmåner.

(Eller om Du hellre vill ha gratis SAS Amex första året inklusive 6000 EB-poäng.)
 
Last edited:

JanneB

Medlem
Jag ordnar kortet med 25% rabatt första året - skicka pm om Du vill ha en lista på alla förmåner.

(Eller om Du hellre vill ha gratis SAS Amex första året inklusive 6000 EB-poäng.)

Finns den här dealen online, eller bara via brev? Sugen på att testa SAS AmEx

Om man använder vouchern som ensamresande istället för två personer, får man någon annan fördel då t ex ökad rabatt på EB uttaget? Som jag har förstått det är det egentligen inte en 2-4-1 utan 50% poängrabatt
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen