SAS American Express

Diskussion i 'Kreditkort' startad av ARNflyer, 10 Maj 2011.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Jan Petterson

Jan Petterson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Man behöver ju aldrig vänta länge här i alla fall, har fått och accepterat erbjudande.

1 person likes this.
  2. vicce

vicce Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Då va jag också en i Amex "gänget". Skaffade det efter erbjudandet som damp ner i brevlådan för någon vecka sedan.

3. Segt med AMEX, 1 vecka innan man får ett mail att man blivit godkänd. Eller så kanske jag är suspekt? :D

4. pelleymail

pelleymail Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det tar tid. Det tog tre veckor och två dagar innan jag fick besked att de godkänt min ansökan att uppgradera (!) mitt guld till Platinum. Det har snart gått ytterligare två veckor och jag har ännu inte fått ordinariekortet. AC-kortet dök upp i går. Dock har villkoren i Guldkortet varit Platinum sedan godkännandet vilket är bra för jag har handlat en del flygbiljetter...

Kundtjänsten har varit suveräna under tiden! Tänk om man hade det bemötandet i andra sammanhang!

5. vicce

vicce Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tog lite mer än en vecka för mig att få ett mail med godkännande. Nu väntar jag bara på kortet också.

1 person likes this.
  6. Olsson91

Olsson91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ring till dom och säg att du behöver kortet NU ! Då kan de komma innom 2 dagar för en liten peng :)

7. FFS

FFS Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag funderar på att skaffa mig ett sas amex och fick precis ett erbjudande om 10000 extra poäng (1000kr/år)
    Annars kan jag få 6000 p (500kr/år)
    Sen förstår jag det som att jag kan bli värvad och då få ytterligare 6000 p och halva årsavgiften.

Går det att kombinera värvningen med 10000p bonusen eller bara med 6000p bonusen?
    Någon som vill värva mig? :eek:

Edit: jag misstänker att det inte går, men kan någon som inte har amex värva mig och få bonus?

Last edited: 20 Maj 2013
  8. Najk

Najk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har svårt att tro att det går att kombinera de två olika erbjudandena.
    Vill du bli värvad så hjälper jag dig gärna :)

9. FFS

FFS Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu har jag läsr lite till och tolkar mina alternativ så här:
    * 10000p bonus, 1000kr/år, ingen värvning
    * 6000p bonus, 500kr/år, ingen värvning
    * 6000p bonus, 500kr/år, värvning

Just nu lutar det åt alternativ 1 om det inte är så att jag får totalt 12000p för att bli värvad?

(Tack för värvningserbjudandena)

10. Stefan62

Stefan62 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Varför inte hoppa på ett erbjudande om Amex Platinum med 200 000 MR som räcker till London?

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!