Senaste nytt

SAS American Express 2-for-1 brytpunkt

Alf

Medlem
American Express har beställt en 2-4-1 voucher till mig 2012-12-31 :)

Fick telefonnumret 018-4809167 till SAS 2-4-1 voucher bokningar, går det till Tallinn?

Ja det är Tallinnumret. Good luck! Jag tror du kan boka innan du har voucher i din hand, dom har inte så stor koll i Tallin.
 

Viking75

Medlem
Ett litet men väldigt viktigt + i kanten på fru Vikings Amex sida i morse:)

Noterar att 2 av 3 köp som gjordes den 31 december nu har registrerats! (Det största beloppet lyser med sin frånvaro) Det var cateringen vid ett restaurang besök där hon betalade för nyårsmaten.

Men nu till det lilla roliga +:et igen, mycket lätt att missa, men det sitter i vänsterkant och när man trycker på det så står det att "du har uppnått din eurobonusförmån.

Kul;)

Men om jag ska vara ärlig är jag sjukt nyfiken på vad som hänt om hon bara betalat på restaurangen?
 

henkedio

Medlem
Eftersom jag själv har haft frågor om det, och andra har berättat att det fungerar så kan jag bekräfta att jag tog mig över 150k gränsen 31 december kl 21.15. Fick min voucher idag som kommer att fungera t.o.m 1 januari 2014.
 

Viking75

Medlem
Fru Viking har fått sin voscher daterad 2 januari!

Det finns nog ingen som kan tveka på att det är 31/12 som gäller som sista dag.
 
Det var i princip omöjligt att använda vouchern till USA så vi har preliminärt bokat ARN-CPH-NRT i Maj. Tror det är 50/50 om vi verkligen åker men nu har vi en användning av 2-for-1 iallafall. Dottern fyller två i September så jag vill försöka använda 2-for-1 innan vi behöver betala för TRE biljetter varje gång...
 
Toppen