Senaste nytt

SAS Aktieägareprogram 2022 ?

plover

Medlem
Ahh då fattar jag, F&F är helt frikopplat då - trodde det var möjlighet att få tillgång till det via ägandet som är rätt modest - då blir det till att jaga Diamond-medlemmar då eller SAS-anställda i nätverket.

När det gäller BC_medlemskapet som är gratis måste jag nog inflika att det är ett jättebra forum för alla som reser någorlunda regelbundet - mycket bra tips och råd här och inte bara flyg utan även relaterade tjänster. SAS Ägarprogram känns ju plötsligt lite obsolet...
 

plover

Medlem
Tackar, men det är förvirrande text på hemsidan, någon som. et vad som fäller för 2022 ? En karantänperiod på 12 månader är ju rätt ovanligt, men 4000 aktier är inte vad det varit i värde.
 

plover

Medlem
Hej igen, provade på sas groups hemsida att regga mitt aktieinnehav, men det verkar bara funka för de som har SAS aktier i danska
VP-systemet - någon som har lyckats komma med på annat sätt och i så fall hur ?

Tack för tips
 

plover

Medlem
Nu har de snyggat till och uppdaterat hemsidan (1 Dec), så jag har provat att registrera mina aktier via dansk VP-centralen, får vi se vad som händer och nästa steg blir ju en F&F inbjudan någon gång under 2022. Med tanke på bolagets finansiella utveckling kan det nog bli en rekapitalisering och nyemission inom samma tidsrum :)
 
Toppen