Senaste nytt

SAS A350-900 XWB!

Johan Hbg

Medlem
Förlåt men jag läste genom hela tråden och hittade ingen hänvisning till 3-3-3, därav frågan. Kanske de 28 gånger nämns i nån annan tråd, eller så måste jag gå tillbaka och plugga lite mer svensk läsförståelse.

Jag vet inte hur många gånger det hänt redan men att få ständigt sådana här kommentarer får man en känsla av ovälkommen status här på forumet och jag får väl välja igen att hålla tyst och borta från BC. Stämningen blivit bara värre år efter år.
Jag håller med dig. Man måste väl kunna få ställa frågor utan att få sådana hugg. Tänk om alla kände till allt alltid, då kan vi stänga ner hela bc.
 

Johan Hbg

Medlem
Det här med baren verkar intressant. Tror man den kommer skilja sig något mot den som finns idag? Gott & blandat och kaffe (den älskar iofs barnen).
 
  • Gilla
Reactions: Gus

sandek

Medlem
Förlåt men jag läste genom hela tråden och hittade ingen hänvisning till 3-3-3, därav frågan. Kanske de 28 gånger nämns i nån annan tråd, eller så måste jag gå tillbaka och plugga lite mer svensk läsförståelse.

Jag vet inte hur många gånger det hänt redan men att få ständigt sådana här kommentarer får man en känsla av ovälkommen status här på forumet och jag får väl välja igen att hålla tyst och borta från BC. Stämningen blivit bara värre år efter år.
Håller med. Men ja, det blir 3-3-3
 

mischadee

Medlem
Någon som vet eller kommer få veta får gärna rapporter aom de har bytt ut det enligt mig riktigt dåliga IFE-systemet? Speciellt då Flight Infodelen. Riktigt sugigt att man inte kan anpassa vilken kartvy man själv vill ha utan måste ha den rullande på Autoplay. Sedan får ni gärna rapportera om det blir kamera även från stjärtfenvyn då den är grymt kul.
 

LPC123

Medlem
Någon som vet eller kommer få veta får gärna rapporter aom de har bytt ut det enligt mig riktigt dåliga IFE-systemet? Speciellt då Flight Infodelen. Riktigt sugigt att man inte kan anpassa vilken kartvy man själv vill ha utan måste ha den rullande på Autoplay. Sedan får ni gärna rapportera om det blir kamera även från stjärtfenvyn då den är grymt kul.
Kamera i stjärten står det på SAS newsroom att det ska vara :)

"The aircraft has a high definition tail camera providing views of the aircraft during the flight at every seat-back screen."
 

Resenaren55

Medlem
Tycker SAS logon i business på A330 och A340 ser bättre ut än den nu i mitten. Tråkigt också att de valt att ha hatthyllor i mitten. Ha utan som Finnair och Qatar. Blir mycket luftigare.
Håller verkligen med om det där med hatthyllorna, cabinen får som en helt annan känsla av luftighet utan dom men dom följer väl trenden med att man ska ha med sig mer och mer handbagage och därav stora hatthyllor........
 
Toppen