Senaste nytt

SAS A350-900 - vi som flyger på invigningsflygningen den 28/1

Om du ska åka med, vilken kabin åker du i?


  • Total voters
    22

Tonton

Medlem
Varför inte vändande?
Han börjar bli gammal nu, tål inte sådana äventyr längre! Du vet, han är ju snart 26...

Först och främst - @Berglund har helt rätt i sak. För det andra så ser det just nu ut som att jag kommer att få stå upp på hela resan till Chicago. Kommer behöva en och annan öl när jag kommit fram till Chicago i så fall.

Med det sagt - Ska bli intressant att se var jag kommer hamna tillslut. :D


Skärmavbild 2020-01-09 kl. 00.42.14.png
 

mha321

Medlem
Äh bara folk inte har för stora väskor med sig kan du väl ta en overhead bin? Lie flat på riktigt och de ska väl vara större på de nya?
 

Tongen2

Medlem
Först och främst - @Berglund har helt rätt i sak. För det andra så ser det just nu ut som att jag kommer att få stå upp på hela resan till Chicago. Kommer behöva en och annan öl när jag kommit fram till Chicago i så fall.

Med det sagt - Ska bli intressant att se var jag kommer hamna tillslut. :D


Visa bifogad bild 103310

Kul att du också åker med!
När jag loggade in och kollade min bokning imorse så kunde jag välja 20A som enda lediga säte. Så det verkar "tyvärr" som att det finns en sittplats åt dig ändå :p;)
Jag åker också plus dit :cool:
 

Tonton

Medlem
Kul att du också åker med!
När jag loggade in och kollade min bokning imorse så kunde jag välja 20A som enda lediga säte. Så det verkar "tyvärr" som att det finns en sittplats åt dig ändå :p;)
Jag åker också plus dit :cool:

Jag såg det när jag kollade seating också - dock konstigt att jag som EBD inte kan välja den? haha. Vi får väl se - på något sätt löser det sig alltid!

Jag checkar in sent och hopppas bli bumpad, antingen till Business (nöjd), alternativt downgrade/denied boarding (nöjd då jag får komp) :rolleyes:
 
Toppen