Senaste nytt

SAS 70 år, super rea på bonusbiljetter

Abbs

Medlem
SKIT :) Ibland är jag EBG,mibland inte ens Eurobonusmedlem. Att få någon rabatt är omöjligt trtots att jag hittar platser.
 

SK

Medlem
Kontaktade sas, de har problem med sidan pga poängerbjudandet och skall ha skickat det vidare till SK IT. Enda man kan göra är att försöka sen idag.
 

Palazzi

Medlem
Trevligt! En chans att använda kvarvarande poäng innan de brinner inne.

Ett par biljetter till Tyskland eller Polen, i Plus, verkar ju vara en bra deal :)
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Palazzi

Medlem
Ännu bättre deal till Washington, Hong Kong, Chicago, Peking, Shanghai. Färre poäng och lägre skatter :)
Ser det :) Samlar dock inget till Eurobonus längre o har försökt bli av med sista poängen. Blir av med de flesta i månadsslutet.

Har en del långresor i jobbet så slipper gärna liknande privat. Kanondeal är det dock.

Inser dock att jag har 17.500p kvar 500p från två t/r i Plus till t.e.x. Tyskland. Hade varit ett bra sätt att bränna det sista annars :)
 

Ano

Medlem
Ser det :) Samlar dock inget till Eurobonus längre o har försökt bli av med sista poängen. Blir av med de flesta i månadsslutet.

Har en del långresor i jobbet så slipper gärna liknande privat. Kanondeal är det dock.

Inser dock att jag har 17.500p kvar 500p från två t/r i Plus till t.e.x. Tyskland. Hade varit ett bra sätt att bränna det sista annars :)
Kan ju faktiskt vara värt att betala för de 500 extra-poängen för att ha möjlighet att utnyttja resterande 17500 i detta fall. Tvivlar på att de kommer kunna utnyttjas på något bättre sätt under en överskådlig framtid. :)
 

Palazzi

Medlem
Kan ju faktiskt vara värt att betala för de 500 extra-poängen för att ha möjlighet att utnyttja resterande 17500 i detta fall. Tvivlar på att de kommer kunna utnyttjas på något bättre sätt under en överskådlig framtid. :)
Har du nog rätt i!
Är väl 200kr för 1000p (minsta köp) ?
Kan väl säkert be någon att föra över 1000p för 50kr också.

750kr för två t/r i PLUS låter rätt bra :)
 
Toppen