Senaste nytt

SAS 70 år 1946-2016

Tror inget händer tyvärr. Får sätta hoppet till september istället då de tar emot A320NEO och introducerar sina nya uniformer.
Starten för de nya uniformerna är uppskjuten då det inkommit så många klagomål från de anställda.
Dessutom skiljer den nya uniformen, när det gäller den manliga, inte så mycket från den som används idag...
Den kvinnliga skiljer sig lite mer, men som sagt, inte särskilt funktionell... Ni får se sen :) När det nu blir...
 

Lynx

Medlem
Starten för de nya uniformerna är uppskjuten då det inkommit så många klagomål från de anställda.
Dessutom skiljer den nya uniformen, när det gäller den manliga, inte så mycket från den som används idag...
Den kvinnliga skiljer sig lite mer, men som sagt, inte särskilt funktionell... Ni får se sen :) När det nu blir...

De nya uniformerna kommer tydligen i september....

Her er de nye SAS-uniformer - CHECK-IN.dk
 

bossefin

Medlem
Fick nyss detta mess. Kan man hoppas på en polarrulle och lite smoothie? Är det någon annan som flyger i morgon - firar man generellt eller har man valt ut min flight?
image.png
 

Lynx

Medlem
Enligt en flygvärdinna som jag flög med idag så får alla kabinanställda imorgon (17 september) använda sina gamla uniformer (dvs ej nuvarande design) imorgon om de har en sådan... hon jag flög med hade tyvärr ingen men hade kollegor som planerade att flyga i äldre designer imorgon. Kul initiativ, skulle vara kul att se.
 
Toppen