Senaste nytt

SAS 40% Poängrabatt Prag, Amsterdam & Manchester

MrDollar

Medlem
Prag, Amsterdam & Manchester 40% poängrabatt hos SAS.
Boka : 15-18 Maj -2018
Res: 1 Juli - 30 sept -2018

Res från Sverige, Norge eller Danmark

Poängrabatt | SAS


Skärmavbild 2018-05-15 kl. 09.38.06.png
 
Last edited:
Prag, Amsterdam, Manchester

Från 18,000p i GO och 35,000p i PLUS.

Boka: 15 maj - 18 maj, 2018
Res: 1 juli - 30 september, 2018

Inrikesflyg ingår.
Skatter och avgifter per person kommer att läggas till och kan variera beroende på destination. Det exakta beloppet visas när du beställer din bonusresa.

8372ba653a9b29d7101eb552b91ebc7b.jpg


Poängrabatt | SAS
 

squeezen

Medlem
lite off topic, men körs denna typ av kampanjer ever på longhaul?

on topic.
De har såklart inte en enda award availability på fredagar dit eller måndagar hem så kommande säsongs fotbollspendling får ändå bli revenue... synd men logiskt.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

palmen

Moderator
lite off topic, men körs denna typ av kampanjer ever på longhaul?

on topic.
De har såklart inte en enda award availability på fredagar dit eller måndagar hem så kommande säsongs fotbollspendling får ändå bli revenue... synd men logiskt.
Kommer lite då och då och oftast över vintern. New York för 48000 poäng i go, perfekt med fly premium så man kunde åka business för det priset.

2016 på hösten var det kampanj till/från Chicago, go för 18000 och plus för 24000. Sjukt bra pris och jag passade på att flyga över en vän från USA. Tveksamt om ett sådant pris dyker upp igen med fly premium tillgängligt.
 

Ano

Medlem
Kommer lite då och då och oftast över vintern. New York för 48000 poäng i go, perfekt med fly premium så man kunde åka business för det priset.

2016 på hösten var det kampanj till/från Chicago, go för 18000 och plus för 24000. Sjukt bra pris och jag passade på att flyga över en vän från USA. Tveksamt om ett sådant pris dyker upp igen med fly premium tillgängligt.

OT:
Kampanjen som var hösten 2016 innefattade flera destinationer, både inrikes, Europa och long-haul, och var firande av SAS 70-års dag. Man fick därmed 70% rabatt på poäng-priset; Utan tvekan den bästa kampanj jag kan komma ihåg.
 

Kimmen00

Medlem
Kommer lite då och då och oftast över vintern. New York för 48000 poäng i go, perfekt med fly premium så man kunde åka business för det priset.

2016 på hösten var det kampanj till/från Chicago, go för 18000 och plus för 24000. Sjukt bra pris och jag passade på att flyga över en vän från USA. Tveksamt om ett sådant pris dyker upp igen med fly premium tillgängligt.

Ja den var mkt bra.. 24000 för t/r till ORD. Pga av lite strul fick vi dessutom 15000 EB-poäng i ersättning så det blev de facto extremt billigt för oss :)
 
Toppen