Senaste nytt

SAS öppnar Köpenhamn-San Francisco i april 2013

cantona

Medlem
Hur ser det ut med award biljetterna? Släpps de efter hand? Jag hittar inget efter mars annars finns det bara i Eco. Konkret behöver jag vara där 28/6.
 

agehall

Medlem
Det är helt upp till revenue management. Det kanske inte kommer en biljett efter mars. Eller så kommer det massor.

Om du har ett fixt datum så är det rätt svårt att hitta awardstolar om man bara tittar på ett enda bolag. Så dina alternativ är antingen att titta på mer än SAS eller att köpa en biljett skulle jag säga.
 

cantona

Medlem
Jag har naturligtvis tittat på andra alternativ men då det gäller EB så ställde jag frågan i den här tråden.
Då jag som ende svensk fått en startplats i ett 100-miles lopp så finns det inget jag kan göra vad gäller datum. De lär inte flytta loppet för att jag inte hittar award biljetter på SK. :(
 
Last edited:

Nemo

Medlem
Jag har naturligtvis tittat på andra alternativ men då det gäller EB så ställde jag frågan i den här tråden.
Då jag som ende svensk fått en startplats i ett 100-miles lopp så finns det inget jag kan göra vad gäller datum. De lär inte flytta loppet för att jag inte hitta award biljetter på SK. :(
OT: Grattis till startplatsen på WS100! Jag skulle inte bli förvånad om du får svenskt sällskap i form av Emelie F.
 

agehall

Medlem
Som vanligt - måste man vara någonstans ett visst datum så är det exakt det man har betalda biljetter till. Visst kan det råka dyka upp awards som passar, men det är absolut inget man ska räkna med.
 
Toppen