Senaste nytt

SAS öppnar Köpenhamn-San Francisco i april 2013

AABack2ARN

Medlem
Härligt! SFO är en destination jag gärna vill besöka!:)

Det finns massor av flygbolag som flyger dit redan idag, sävål inom *A som genom andra allianser. ;) Skämt åsido, SFO är en mycket trevlig stad i synnerhet i början på hösten då vädret brukar vara ganska bra.
 

AABack2ARN

Medlem
se där, gamla SK909/910 tillbaka från EWR. Var visst väldigt populärt när man körde denna då det var sista flight till Europa från EWR. Har åkt med SK910 med B767-300ER på 90-talet.

Du menar att det är SK901/SK902 som är tillbaka va?

Det verkar som två A343:eek:r har poppat upp från igenstans vilket måste innebära att en annan linje är nerdragen. Troligetvis PEK eller SHA.
 
Fantastiska nyheter!! SFO är en fantastisk stad som är väl värt att besöka... och utanför SFO hittar man Napa och Sonoma Valley- med dess underbara viner.
 

Fredrik

Medlem
Jag hoppas det betyder expansion och jag hoppas det är sant. Tills vidare tror jag de lägger ned BKK om det här är sant.
 

Fredrik

Medlem
Sant, men den kräver 2 flygplan och är knappast den lönsammaste rutten de har.

Läste på flyprat.no där någon hade bokat biljett på jungfruturen så det ligger inne i bokningssystemen.
 

Senator

Moderator
Du menar att det är SK901/SK902 som är tillbaka va?

Det verkar som två A343:eek:r har poppat upp från igenstans vilket måste innebära att en annan linje är nerdragen. Troligetvis PEK eller SHA.

Ja... det verkar så :p Hade för mig att ursprungligen var den SK901/902 som var den "vanliga" flighten och SK909/910 som var "extra" men det var nog andra vägen ja...

Jag har åkt med båda, men jag minns att det var svårt med anknytningar på SK909 då den landade så sent. Oavsett, bra att man satsar!
 

GOTATH

Medlem
Priserna för premiärturen 8/4 ligger på 4054 i Eco, 15162 i Eco Extra och 16533 i Business (när man bokar t/r i alla fall)
För en hemresa säg 15/4 finns det priser från 3500 i Eco
 
Last edited:
Toppen