SAS öppnar Fast Track i terminal 4 på Arlanda

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Martin Torstensson, 27 Augusti 2014.

1. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Utresa i SAS Go (så de kommer iväg) och hemresa med Norwegian (så de tror att de ska få komma hem)...

Bryant gillar detta.
  2. Mikael64

Mikael64 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    När jag kom från HEL idag så var det ett gäng pax med Norwegian som försökte ta sig igenom men den trevliga mannen skickade ner gänget som tyckte det var dåligt... heheh Jag var igenom på under en minut - himla nice:)=

3. Ja just det där att det är taskigt/dåligt/illa/fördjävligt tycker jag nästan alla som blir avvisade säger...det här är ju inget unikt för T4 och Sverige direkt...folk

4. flum

flum Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Idag, kring femtiden, var det ingen som blev "utvisad" varken före eller efter mig. Första gången det händer.

5. Nystrom

Nystrom Medlem

Kom till ARN idag ca 1640. Megakö i "ordinarie" trappen och Fast Track gjorde verkligen skäl för namnet! Fem-sex vana resenärer före mig och säkkollen gick på en grisblink! Hann med två korvar på loungen innan den började överbefolkas....
    Skickade ett SMS till SAS med positiv feedback på fast track T4

Christian Sternudd gillar detta.
  6. SAS404

SAS404 Medlem

Va! Du borde dokumenterat det historiska ögonblicket ;)

flum gillar detta.
  7. Knucket

Knucket Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Blev att trycka grön gubbe efter att ha passerat Fast Tracken igår. Totalt var vi två personer som skulle igenom under den minuten jag var på plats.

Christian Sternudd, SAS404 och Agö gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!