SAS öppnar Fast Track i terminal 4 på Arlanda

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Martin Torstensson, 27 Augusti 2014.

1. Chrille

Chrille Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Godare chips och öl än in T4, men ingen stor uppgradering i så fall.

2. Jacob

Jacob Medlem

Inget jag känner till, men jag vet däremot att det kommer vara lite aktiviteter i terminal 4 imorgon.

3. Jacob

Jacob Medlem

4. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ser ut som att damen i loungen hade rätt. SAS postade detta på facebook tidigare idag

5. SAS404

SAS404 Medlem

Även instagram! Insåg direkt vilket misstag jag gjort som inte tog ledigt :(

6. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Attans - man skulle ha tagit en sväng till ARN igår alltså.. :(

Grattis till Marcus iaf, vem han nu är. Kul grej av SAS tycker jag.

7. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gick precis igenom den nya fasttracken. Knappt en kotte där, personalen såg lite uttråkade ut men var riktigt trevliga nu när jag fick chansen att småprata lite. Dubbla linor öppna mellan 6-8 och 16-18, och i övrigt en lina öppen (samma öppettider som den ordinära fasttracken). Ballongerna var kvar men ingen tårta i loungen idag :(

8. flum

flum Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Provade igår och det gick förvånansvärt smidigt trots att klockan var 17.15. En lite överraskande grej var att en sas-crew blev nekad inträde med kommentaren att personal ska välja stora säkerhetskontrollen.

9. SAS404

SAS404 Medlem

Det där kändes bara dumt? Vad hjälper det med Fast Track för passagerarna om planet står still på marken :D

mry, johhenrik och Jakob Österberg gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!